Specjalista (-ka) ds. obsługi klienta z językiem niemieckim - SAS Airlines
al. „Solidarności” 171, Warszawa
Concentrix CVG International
Twój zakres obowiązków
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników 🌍
Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach ℹ️
Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności 💳
Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń 📊
Nasze wymagania
Znajomość języka niemieckiego C1 + języka angielskiego B2,
Otwartość w relacjach z klientami,
Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon.
To oferujemy
Umowę o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie,
Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7200 zł brutto,
Praca w systemie zmianowym - poniedziałek - piątek - (9:00 - 17:30),
Praca w komfortowym biurze w Warszawie - po 6-9 miesiącach możliwość pracy hybrydowej (50/50),
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.