Praca zdalna - Konsultant ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Praca zdalna - Konsultant ds. Obsługi Klienta

Wrocław
3 470 - 3 940 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
3 470 - 3 940 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

obsługa klienta

Mile widziane

Asana

Slack

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Konsultant ds. Obsługi Klienta Poszukujemy Konsultanta ds. Obsługi Klienta, który będzie odpowiedzialny za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom, odpowiadając na zapytania użytkowników poprzez specjalnie przygotowany panel. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać na pytania klientów, rozwiązywać ich problemy oraz dbać o satysfakcję z naszych usług. Praca wymaga ścisłej współpracy z innymi działami firmy, aby efektywnie rozwiązywać problemy klientów i poprawiać jakość naszych produktów i usług.


Godziny pracy: Praca w oparciu o elastyczny 4 zmianowy grafik tygodniowy w systemie zmian dziennych i nocnych. 3 Dni pracy / 1 Dzień wolny. Grafik ustalany jest wspólnie z resztą pracowników odpowiedzialnych za obsługę klienta. 


Zakres obowiązków:

  • Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez system ticketów
  • Rozwiązywanie problemów klientów i dbanie o ich satysfakcję
  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu efektywnego rozwiązywania problemów
  • Ciągłe doskonalenie jakości produktów i usług na podstawie informacji zwrotnych od klientów.


Wymagania: 

▫️ Umiejętność pracy w zespole

▫️ Minimum 6 msc doświadczenie w obszarze obsługi klienta (system ticketów)

▫️ Zdolność szybkiego uczenia się

▫️ Znajomość rynku gamingowego i branży esportowej, szczególnie gry Counter-Strike

▫️ Podstawowa znajomość technologii IT

▫️ Umiejętność obsługi paneli administracyjnych

▫️ Komunikatywność i duża cierpliwość

▫️ Język angielski co najmniej na poziomie B2 (mile widziane C1/C2) – swobodna komunikacja w mowie i piśmie

▫️ Dobra znajomość ortografii i poprawnej polszczyzny

▫️ Umiejętność organizowania samodzielnej pracy z zadaniami według wytycznych

▫️ Efektywne zarządzanie czasem

▫️ Wielozadaniowość

▫️ Dobra znajomość narzędzi do zarządzania zadaniami (Asana, Jira, Trello, ClickUp)

▫️ Kluczowa jest umiejętność efektywnej pracy na komputerze 

▫️ Mile widziana znajomość zarządzania platformami społecznościowymi oraz VoIP (call center)


Oferujemy: 

🌟 Okres próbny to 3 miesiące 3/4 etatu (120h) 3470-3940zł brutto następnie umowa na czas nieokreślony i pełny etat.

🌟 Kwota wynagrodzenia wynosi 4750-5250zł brutto (umowa zlecenia) po okresie próbnym na pełnym etacie.

🌟 Praca w pełni zdalna.

🌟 Określona ścieżka kariery i możliwość awansu – regularne rozmowy rozwojowe oraz wsparcie mentorskie pomagające w osiąganiu kolejnych etapów zawodowych.

🌟 Dopłata do multisportu po okresie próbnym.

🌟 Premie za wyniki i zaangażowanie.

🌟 Dofinansowanie/finansowanie szkoleń.

🌟 Elastyczne godziny pracy.

🌟 Płatny urlop.

🌟 Pełne wdrożenie do pracy z narzędziami, takimi jak Asana, Jira i Slack, oraz zapoznanie z obowiązkami i procedurami.


Zaznaczamy, że ogłoszenie nie jest skierowane do Juniorów.

3 470 - 3 940 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Deutschsprachige Kundenbetreuung für eine Luxusmarke 🌟

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
German
customer service
Nowa