Oferty
Manager Działu Obsługi Klienta
Support

Manager Działu Obsługi Klienta

Lublin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

customer success

budowanie relacji

komunikatywność

rozwiązywanie problemów

decyzyjność

zarządzanie zespołem

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Manager Działu Obsługi Klienta w Coraz Lepszej Firmie, wynagrodzenie 12-15 tys. + VAT


Jeśli: 


  • masz przynajmniej 5 lat doświadczenia w obsłudze klienta i przynajmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku managerskim w dziale obsługi klienta, 
  • posiadasz solidne doświadczenie w temacie Customer Success – wiesz, jak wspierać klientów w osiąganiu ich celów i budować z nimi trwałe relacje,
  • pasjonują Cię klienci – fascynujesz się tym, w jaki sposób myślą, jak podejmują decyzję i jak im pomóc w dokonywaniu zmian,
  • z łatwością przychodzi Ci rozumienie emocji innych osób – łatwo wczuwasz się w ich sytuację i rozumiesz, dlaczego zachowują się tak, a nie inaczej,
  • pomaganie innym sprawia Ci autentyczną radość i daje Ci kopa do działania,
  • posiadasz umiejętność łagodzenia trudnych sytuacji z klientami i znajdowania rozwiązań, które zadowalają obie strony,
  • posiadasz wysoki poziom odporności psychicznej i potrafisz zachować zimną krew, nawet gdy masz do czynienia z hejtem w internecie,
  • jesteś komunikatywny i potrafisz bardzo sprawnie posługiwać się słowem (zarówno mówionym, jak i pisanym),


A ponadto:


  • masz osobowość lidera  – ludzie podążają za Tobą dlatego, że chcą (!), a nie dlatego, że muszą,
  • lubisz podejmować decyzje i bierzesz za nie odpowiedzialność, 
  • kochasz nowe wyzwania oraz posiadasz wysoko rozwiniętą umiejętność rozwiązywania problemów,
  • potrafisz myśleć strategicznie, masz naturalną tendencję do planowania i podejmowania decyzji z perspektywy długoterminowej, z uwzględnieniem szerszego kontekstu i celów, które mają zostać osiągnięte,
  • rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie integralną częścią życia,


...to być może jesteś osobą, której szukamy!


Rośniemy bowiem w bardzo szybkim tempie i potrzebujemy osoby, która stanie się rzecznikiem naszych klientów, czyli będzie dbać o ich doskonałe doświadczenia, prowadząc Dział Obsługi Klienta w Coraz Lepszej Firmie oraz współpracując z zarządem jako partner w kluczowych dyskusjach.



Kilka słów o nas


Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. Towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni…


Paweł Królak, założyciel i prezes zarządu Grupy Coraz Lepsza Firma S.A., swoją pierwszą firmę (księgarnię internetową) założył, gdy był jeszcze na studiach. Miał wtedy zaledwie 300 zł w kieszeni, a mimo to w ciągu kilku lat doprowadził ją do poziomu lidera swojego rynku.


Coraz Lepszą Firmę, wartą dzisiaj ponad 50 milionów złotych, również zbudował od zera w ciągu zaledwie kilku lat, w dodatku na rynku, na którym wszyscy mówili, że to niewykonalne. Dziś obsługujemy ponad 17 tys. klientów, zatrudniamy ponad 80 osób i bardzo szybko rośniemy dalej.


Możemy też śmiało powiedzieć, że Coraz Lepsza Firma to świetne miejsce pracy. Zdobyliśmy bowiem certyfikat Great Place to Work, osiągając przy tym spektakularny i wyjątkowo rzadko spotykany wynik w badaniu satysfakcji pracowników wynoszący 96%! Tak dobry wynik sprawił, że w konkursie na Najlepsze Miejsce Pracy Polska 2022 znaleźliśmy się w gronie 5 najlepszych firm.


Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj, a opinie naszych Klientów możesz przeczytać na tej stronie. 



Nasza obsługowa MISJA, czyli dlaczego to robimy?


Właściciele firm to prawdopodobniej najbardziej zapracowani ludzie na świecie. Jesteśmy autentycznie dumni, że możemy ich wspierać w rozwoju i wiemy, że przedsiębiorcy, którzy wdrażają to, czego uczymy, osiągają niesamowite rezultaty. 


My po prostu bardzo lubimy naszych Klientów i chcemy o nich jak najlepiej dbać :) 


Dlatego w naszej codziennej pracy stawiamy przede wszystkim na szczerą, ludzką i prostą komunikację. Komunikację, w której nie stawiamy między sobą murów, ale szukamy najprostszej i najkrótszej drogi do porozumienia.


Chcemy, żeby przedsiębiorca, który do nas przychodzi i dzieli się z nami swoimi wyzwaniami, spotykał po drugiej stronie człowieka gotowego mu pomóc. 


Tylko tyle i aż tyle.


Wiemy, że przedsiębiorcy należą do najbardziej zajętych ludzi na świecie. Dlatego naszym głównym celem jest to, żeby wspierać ich działania. Żeby razem z nimi świętować sukcesy i pomagać w trudniejszych momentach. 


Żeby rozwój ich firm był dla nich osiągalny i żeby nic nie stało im na drodze do wdrażania wiedzy, którą od nas otrzymują.


Chcemy wspierać ich tak, żeby osiągali założone przez siebie cele. Żeby budowali coraz lepsze miejsca pracy i oferowali swoim Klientom coraz lepsze produkty i usługi. A dzięki temu, po prostu zmieniali świat wokół siebie :) 



Przeczytaj, co o pracy w Coraz Lepszej Firmie pisze Maria Kardyś, aktualny Lider zespołu obsługi klienta:


Kiedy przychodziłam do Coraz Lepszej Firmy, miałam już doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta. Miałam też w sobie dużo wkurzenia i niezgody na to, jak traktuje się Klientów w innych firmach - podskórnie czułam, że to nie musi tak wyglądać :) 


Że dodzwonienie się do Działu Obsługi to nie musi być dramat, że zgłoszone problemy można rozwiązywać skutecznie, a profesjonalizm nie oznacza kija w… :) 

Dlatego miałam dużą potrzebę, żeby to zmieniać i budować inną, lepszą obsługę. 


Przyszłam do CLF-u z pomysłami, dużą potrzebą wpływu i ogromną chęcią pracy z ludźmi. Przyszłam też z dużą ciekawością, jak wygląda w praktyce rola Coraz Lepszego Lidera. 


I teraz już wiem. 


Że rola lidera w CLF-ie nie polega na mikrozarządzaniu, nieustannym sprawdzaniu ludzi i patrzeniu, czy klikają w każdej sekundzie w komputer :) Nie polega też na przygotowywaniu miliona raportów, których nikt nie czyta i spędzania całych dni na spotkaniach, z których nic nie wynika. Nie polega też na chodzeniu za ludźmi i mówieniu im tylko, co robią źle. 


A co w zamian? Co w praktyce oznacza bycie liderem obsługi w CLF?


To, że każdego dnia mogę pracować z ludźmi, którzy są na maksa zaangażowani i razem ze mną chcą budować ten Dział i służyć Klientom. 

To, że mogę wspierać swoich ludzi w rozwijaniu ich mocnych stron i odkrywaniu ich talentów, które potem wykorzystają w pracy z Klientami. 

To, że wspólnie możemy każdego dnia wymyślać i realizować pomysły na nowe rzeczy i usprawnienia, po to, żeby lepiej działać i lepiej pomagać Klientom. 


A pracujemy z absolutnie wyjątkowymi Klientami. 


Bo dla nas nasi Klienci to nie “współprace B2B” ani “Szanowni Państwo”. Dla nas to Pan Tomasz, Pani Magda, Pan Daniel - przedsiębiorcy, którzy mają swoje wyjątkowe historie. Ludzie, których chcemy wspierać w ich dążeniu do rozwijania firm. 


Mam ogromny przywilej, że mogę pracować z takim Zespołem i z takimi Klientami :) 


Niedawno usłyszałam od jednej z osób z mojego Zespołu, że niedziela już nie oznacza dla niej stresu przed pracą i bólu brzucha. Bo wie, że w poniedziałek przyjdzie do miejsca, w którym dobrze się czuje i będzie robić to, co lubi :) 


I myślę, że to najlepiej podsumowuje, jak to jest być Coraz Lepszym Liderem. 


Uczucie, że mogę mieć wpływ i budować bezpieczne i fajne środowisko, w którym ludziom naprawdę będzie się chciało działać, jest najfajniejsze na świecie :) 



Dlaczego warto być managerem w Coraz Lepszej Firmie?


Często mówi się, że rola lidera albo managera polega na tym, że trzeba się z ludźmi użerać, pilnować i kontrolować ich aż do bólu. Że to pusta władza i bezmyślne wykonywanie poleceń zarządu, z którymi się nie zgadzasz.


My robimy to inaczej.


Dla nas Twój głos jest ważny. Ważne jest to, kim jesteś i to, co myślisz. Dlatego gdy jesteś liderem w Coraz Lepszej Firmie, masz realny wpływ na ludzi, z którymi pracujesz i na to, w którym kierunku rozwija się cała firma. 


Dlaczego tak jest?


Często mówimy, że u nas jedyną stałą jest zmiana i właśnie dlatego każdy dzień będzie przynosił Ci nowe wyzwania, które sprawią, że Ty także będziesz stawał się Coraz Lepszy. W Coraz Lepszej Firmie zarządzamy ludźmi w zupełnie inny sposób (tak bardzo inny niż prawdopodobnie wszystko, czego doświadczyłeś dotychczas!), żebyś nie tylko był skutecznym managerem, ale ale także rozwijającym siebie i innych przywódcą. I z ogromną przyjemnością będziemy Ci na tej drodze towarzyszyć.


Bo razem chcemy tworzyć coś ważnego… 


Na czym w praktyce polega ten inny sposób zarządzania ludźmi?


  • motywujemy pracowników, pokazując im sens ich pracy, a nie opierając się na starej i niedziałającej metodzie “kija i marchewki”,
  • przeprowadzamy rozmowy z pracownikami w duchu radykalnej szczerości, która jest połączeniem osobistej troski o pracownika z bezpośrednią i odważną konfrontacją,
  • zarządzamy mocnymi stronami naszych ludzi, czyli dobieramy im zadania w taki sposób, by w pełni wykorzystywali swoje naturalne predyspozycje i talenty,
  • planujemy rozwój swoich pracowników i pomagamy im w realizacji tego planu,
  • uczymy, jak dbać o siebie i swoją energię w trakcie pracy, by wykorzystać maksimum swojej efektywności.



Na czym konkretnie polega praca na tym stanowisku? 


I. Przede wszystkim będziesz rzecznikiem naszych klientów i w tej roli będziesz wspierać zarząd w podejmowaniu decyzji dotyczących strategii obsługi klienta i rozwoju produktów Coraz Lepszej Firmy. 


II. Pod swoimi skrzydłami będziesz miał/a kilkuosobowy dział obsługi klienta, którym będziesz zarządzał/a.


III. Będziesz odpowiedzialny/a za rozwijanie całego obszaru customer success, czyli dbania o to, żeby nasi klienci wdrażali przekazywaną przez nas wiedzę oraz skutecznie korzystali z naszych produktów i usług. Twój dział będzie odpowiedzialny za:


  • regularne sprawdzanie, jak klienci wdrażają zdobytą wiedzę, oraz oferowanie im wsparcia w trudnych momentach,
  • aktywne pozyskiwanie opinii od klientów na temat ich doświadczeń oraz ewentualnych trudności, 
  • na podstawie analizy danych oraz opinii klientów, będziesz odpowiedzialna/y za rekomendowanie nowych rozwiązań, propozycji, usprawnień, produktów etc.


UWAGA: Jeśli w tej chwili pojawiły się w Twojej głowie wątpliwości, to uspokajamy – jako Dział Obsługi: 


  • NIE doradzamy naszym przedsiębiorcom w ich biznesowych wyzwaniach – tym zajmują się Coraz Lepsi Konsultanci Biznesowi. 
  • NIE zajmujemy się sprzedażą naszych produktów i usług – w tym mistrzami są Coraz Lepsi Sprzedawcy. 



IV. Kolejny kluczowy obszar odpowiedzialności to budowanie i utrzymywanie relacji z klientami (customer service). Zadaniem Twojego zespołu będzie:


  • aktywne wsłuchiwanie się w potrzeby klientów oraz zapewnianie im wsparcia na każdym etapie współpracy,
  • analiza, podejmowanie decyzji oraz rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem,
  • wdrażanie nowoczesnych narzędzi i metod wspierających efektywną obsługę klienta,
  • analiza procesów obsługi klienta, identyfikowanie obszarów do poprawy i wprowadzanie rozwiązań, które usprawnią działanie działu.


V. Będziesz odpowiedzialny/a za budowanie i zarządzanie społecznością Coraz Lepszych Przedsiębiorców (community management). Twoim zadaniem będzie angażowanie użytkowników, tworzenie przyjaznej atmosfery, w której członkowie społeczności będą czuli się swobodnie, dzieląc się swoimi myślami, doświadczeniami i pytaniami. 


VI. Będziesz blisko współpracować z zespołami marketingu i sprzedaży, aby zapewnić klientom spójne doświadczenie w kontakcie z Coraz Lepszą Firmą.



Co oferujemy:


  • zgrany zespół - współpracujemy zamiast rywalizować, świętujemy dobre chwile, a w trudnych momentach się wspieramy, 
  • forma umowy: umowa o pracę lub zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
  • wynagrodzenie: 
  • 12.000 lub 15.000 zł + VAT na umowie B2B (w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności, które będziemy badać podczas procesu rekrutacji) lub 
  • ok. 7.200 lub 8.800 zł netto na umowie o pracę (w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności, które będziemy badać podczas procesu rekrutacji),
  • urlop: 26 płatnych dni wolnych na umowie B2B (na umowie o pracę dni wolne zgodnie z kodeksem pracy),
  • wysokiej klasy narzędzia potrzebne do pracy: laptop Apple – Macbook Air, smartfon, autorski system CRM usprawniający i automatyzujący pracę,
  • jasne zasady i oczekiwania - komunikujemy się szczerze i jasno określamy, czego od siebie wymagamy, 
  • praca zdalna (w modelu „no-office”), czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu i zasięg telefonu komórkowego), od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00,
  • ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki i Twój własny budżet na zakup książek na koszt firmy.



Jakie warunki musisz spełniać, zanim do nas przyjdziesz?


  • musisz mieć naturalne predyspozycje i cechy osobowości potrzebne do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia),
  • masz min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku lidera/managera działu obsługi klienta,
  • masz min. 5 lata doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem (mile widziane doświadczenie w rozmowach telefonicznych/call center),
  • serce zabiło Ci mocniej, gdy czytałeś o tym, jak to jest być liderem w Coraz Lepszej Firmie i chcesz się rozwijać razem z nami, 
  • znasz i pracowałeś/pracowałaś na narzędziach i systemach do zarządzania obsługą klienta (CRM, help desk)
  • dodatkowo bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia” Coraz Lepszej Firmy, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.



Chcesz aplikować?


Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, wyślij nam swoje CV w formacie PDF i odpowiedz na pytania w formularzu aplikacyjnym.


UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist

Nowa
4 500 - 5 000 pln
Enjoy The Car // EVA Dywaniki
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
skuteczna komunikacja
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Client Contract Coordinator / Koordynator ds. Umów i Wsparcia Projektów Zrównoważonego Budownictwa

Nowa
5 400 - 6 600 pln
JW_A Sp. z o.o. Sp. k.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Workspace
Click up
Nowa

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Microsoft Office Excel
negocjacje
prawo jazdy kat. B
Nowa

Community Manager

Nowa
6 000 - 7 500 pln
Bethink Sp. z o.o.
Poznań
empatia
copywriting
Nowa

Sales & Customer Service Specialist

Nowa
Boom Media
Warszawa
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
komunikatywność
Nowa