Specjalista ds. Zapewniania Jakości Dostawców
Nowa
Logistyka

Specjalista ds. Zapewniania Jakości Dostawców

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dokumentacja techniczna

Zakupy

elektronika

Jakość

mechatronika

Opis stanowiska

Zakres obowiązków: 

  • Nadzór nad procesem zakupów, stała współpraca i budowanie relacji z dostawcami; 

  • Ocena dostawców, zarządzanie rejestrami kwalifikowanych dostawców; 

  • Nadzór nad procesem magazynowania; 

  • Przygotowanie i realizacja planów jakości dostaw; 

  • Zarządzanie reklamacjami do dostawców; 

  • Dbanie o dokumentację dostaw: certyfikaty, świadectwa, raporty, kwalifikacje itd.; 

  • Uczestniczenie w tworzeniu standardów jakości w Organizacji; 

  • Prowadzenie dokumentacji jakościowej w projektach (w dużej mierze w języku angielskim); 

  • Udział w przeprowadzaniu analiz ryzyka; 

  • Przeprowadzanie audytów procesów w Organizacji oraz audytów dostawców; 

  • Praca zgodnie z wymogami normy ISO9001, ECSS, AQAP2110; 

  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach misji lub działalności Biura Jakości; 

  • Bieżące wsparcie Działu Jakości; 

 

Wymagania: 

  • Wykształcenie techniczne (elektronika, mechatronika, inżynieria jakości, inżynieria produkcji lub pokrewne); 

  • Dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), w tym mile widziana znajomość słownictwa technicznego pozwalająca na sprawne czytanie i prowadzenie dokumentacji;  

  • Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office; 

  • Skrupulatność, spostrzegawczość, stanowczość, asertywność; 

  • Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej, czytania rysunków technicznych; 

  • Wysoka motywacja, nastawienie na zadania; 

  • Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o posiadane dane; 

  • Samodzielność w działaniu, umiejętność priorytetyzacji i organizacji własnej pracy; 

 

Mile widziane: 

  • Znajomość technik i narzędzi używanych w inżynierii i zapewnianiu jakości – w tym narzędzi statystycznych 

  • Doświadczenie w nadzorze jakości dostawców; 

  • Doświadczenie audytora lub pełnomocnika systemu zarządzania; 

  • Znajomość norm ISO 9001, ECSS, AQAP; 

  • Znajomość zagadnień kontroli eksportu m.in. Ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa; 

  • Znajomość systemów ERP Comarch (np. Optima, XL); 

  • Doświadczenie w branży kosmicznej lub lotniczej; 

 

Oferujemy: 

  • Udział w tworzeniu nowoczesnej, macierzowej organizacji z sektora kosmicznego;  

  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;  

  • Przyjazną atmosferę pracy i styczność z najnowszymi technologiami; 

  • Umowę o pracę, atrakcyjne, rynkowe wynagrodzenie;  

  • Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, zdrowie oraz Karta MultiSport); 

  • Inwestowanie w rozwój pracownika (m.in. szkolenia, konferencje);