💸 Stawka: 8800-9900zł (brutto, UoP) 👈
⏳ Czas projektu: długoterminowy 👈
🌴 Forma pracy: full time* 👈
🏠 Miejsce: Kraków (stacjonarnie) 👈
⏰ Start: 12.2024 (lub później) 👈
Cześć! 👋
Dla naszego klienta poszukujemy chętnych osób do podjęcia pracy jako Customer Service Specialist.
Dołączysz do nowopowstającego zespołu obsługującego projekt dla szwajcarskiego operatora telekomunikacyjnego. Twoim zadaniem będzie obsługa starych i nowych klientów (połączenia przychodzące), a ze względu na specyfikę projektu kluczowa dla nas jest znajomość języka niemieckiego na bardzo wysokim poziomie. Poszukujemy osób komunikatywnych i samodzielnych, które potrafią sprawnie rozwiązywać problemy. Klientowi zależy by kandydaci posiadali już doświadczenie w obsłudze klienta (niekoniecznie telefonicznej).
Praca stacjonarna - biuro znajduje się w centrum Krakowa (nieopodal Galerii Krakowskiej). Charakter pracy jest zmianowy, obejmujący również niektóre weekendy. Klient ofertuje dodatki oraz premie do podstawowej wypłaty (np. premia sprzedażowa) oraz benefity pozapłacowe (np. program wsparcia psychologicznego).
Pierwsze 6-8 tygodni przeznaczone jest na szkolenie nowych pracowników (stałe godziny 8:00-16:00). Docelowo poszukujemy aż 50 konsultantów. Pierwsze osoby będą mogły zacząć pracę od grudnia.
*Istnieje możliwość podjęcia pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Podział pracy:
👉 85% - obieranie połączeń przychodzących od klientów: wykonywanie ich dyspozycji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, dosprzedaż usług
👉 15% - prace administracyjne i wprowadzanie zmian w systemie
Zakres obowiązków:
📍 Obsługa klientów poprzez różne kanały (połączenia przychodzące i wiadomości) - analiza i rozwiązywanie dyspozycji/ problemów klientów
📍 Udzielanie informacji o produktach, usługach, płatnościach i aspektach technicznych (taryfy, faktury itp.)
📍 Wprowadzanie zmian w systemie
📍 Sprzedaż i promowanie produktów
Wymagania:
⚡️ Biegła znajomość języka niemieckiego
⚡️ Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
⚡️ Znajomość Google Docs/ pakietu Office oraz narzędzi ułatwiających organizację pracy
⚡️ Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-16:00, 14:00-22:00) oraz w niektóre weekendy
⚡️ Zdolność do szybkiego uczenia się
⚡️ Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
⚡️ Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów
Mile widziane:
⚡️ Znajomość języka angielskiego
Co dodatkowo?
🎯 Premia sprzedażowa do około 2000zł/miesiąc (szczegóły omawiane są w trakcie rozmowy z managerem)
🎯 Program wsparcia psychologicznego dla pracowników i ich bliskich
🎯 Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla pracowników
🎯 Pakiet medyczny Luxmed i dodatkowe ubezpieczenie Generali
🎯 Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny
🎯 Dodatkowy dni wolne na wolontariat
Umowa o pracę
Sprawdź podobne oferty pracy