Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Praca biurowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

8 800 - 9 900 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service

Microsoft Office

język niemiecki

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

💸 Stawka: 8800-9900zł (brutto, UoP) 👈

⏳ Czas projektu: długoterminowy 👈

🌴 Forma pracy: full time* 👈

🏠 Miejsce: Kraków (stacjonarnie) 👈

⏰ Start: 12.2024 (lub później) 👈


Cześć! 👋

Dla naszego klienta poszukujemy chętnych osób do podjęcia pracy jako Customer Service Specialist.

Dołączysz do nowopowstającego zespołu obsługującego projekt dla szwajcarskiego operatora telekomunikacyjnego. Twoim zadaniem będzie obsługa starych i nowych klientów (połączenia przychodzące), a ze względu na specyfikę projektu kluczowa dla nas jest znajomość języka niemieckiego na bardzo wysokim poziomie. Poszukujemy osób komunikatywnych i samodzielnych, które potrafią sprawnie rozwiązywać problemy. Klientowi zależy by kandydaci posiadali już doświadczenie w obsłudze klienta (niekoniecznie telefonicznej).

Praca stacjonarna - biuro znajduje się w centrum Krakowa (nieopodal Galerii Krakowskiej). Charakter pracy jest zmianowy, obejmujący również niektóre weekendy. Klient ofertuje dodatki oraz premie do podstawowej wypłaty (np. premia sprzedażowa) oraz benefity pozapłacowe (np. program wsparcia psychologicznego).

Pierwsze 6-8 tygodni przeznaczone jest na szkolenie nowych pracowników (stałe godziny 8:00-16:00). Docelowo poszukujemy aż 50 konsultantów. Pierwsze osoby będą mogły zacząć pracę od grudnia.

*Istnieje możliwość podjęcia pracy w niepełnym wymiarze godzin. 


Podział pracy:

👉 85% - obieranie połączeń przychodzących od klientów: wykonywanie ich dyspozycji, pomoc w rozwiązywaniu problemów, dosprzedaż usług

👉 15% - prace administracyjne i wprowadzanie zmian w systemie


Zakres obowiązków:

📍 Obsługa klientów poprzez różne kanały (połączenia przychodzące i wiadomości) - analiza i rozwiązywanie dyspozycji/ problemów klientów

📍 Udzielanie informacji o produktach, usługach, płatnościach i aspektach technicznych (taryfy, faktury itp.)

📍 Wprowadzanie zmian w systemie

📍 Sprzedaż i promowanie produktów


Wymagania:

⚡️ Biegła znajomość języka niemieckiego

⚡️ Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta

⚡️ Znajomość Google Docs/ pakietu Office oraz narzędzi ułatwiających organizację pracy

⚡️ Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-16:00, 14:00-22:00) oraz w niektóre weekendy

⚡️ Zdolność do szybkiego uczenia się

⚡️ Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

⚡️ Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów

Mile widziane:

⚡️ Znajomość języka angielskiego


Co dodatkowo?

🎯 Premia sprzedażowa do około 2000zł/miesiąc (szczegóły omawiane są w trakcie rozmowy z managerem)

🎯 Program wsparcia psychologicznego dla pracowników i ich bliskich

🎯 Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla pracowników

🎯 Pakiet medyczny Luxmed i dodatkowe ubezpieczenie Generali

🎯 Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny

🎯 Dodatkowy dni wolne na wolontariat

8 800 - 9 900 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Starszy Specjalista/Główny Specjalista w Departamencie Administracyjno-Gospodarczym

Nowa
ARiMR
Warszawa
wykształcenie wyższe
praca biurowa
systemy klasy EZD
Nowa

Asystent/ka ds. edycji dokumentacji projektowej

Nowa
ARCADIS
Warszawa
AutoCAD
prawo jazdy kat. B
Microsoft Office
Nowa

Claims Coordinator with German

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Katowice
MS Office
English
German
Nowa

Koordynator(ka) Biura

Nowa
4 500 - 6 000 pln
adsfox
Kraków
Analiza Danych
raportowanie
administracja
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Nowa
columbuselite
Wrocław
skuteczna komunikacja
Microsoft Excel
Pakiet Office
Nowa