TWOJE ZADANIA:
planowanie strategii contentowych SEO i działań wizerunkowych dla Klientów z branż m.in. medycyna i finanse
budowanie mapy treści
research fraz kluczowych
analiza konkurencji
badanie efektywności i optymalizacja działań
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI…
posiadasz min. rok doświadczenia oraz sukcesy w prowadzeniu projektów SEO lub projektów contentowych i potrafisz nam o nich opowiedzieć
masz strategiczne podejście do projektu (planujesz, zarządzasz/realizujesz, optymalizujesz wyniki) oraz myślisz analityczne (wiesz, że analityka jest punktem wyjścia i gwarantem sukcesu każdej strategii)
umiesz zrobić zaawansowany research fraz kluczowych oraz szukać popularnych i ciekawych tematów
na bieżąco śledzisz informacje o nowych algorytmach
potrafisz dopasować merytorykę treści do intencji wyszukiwania
wiesz, jak analizować wyniki konkurencji, żeby osiągać lepsze
znajome są Ci pojęcia: refreshing treści, content seeding, pillar content
nie są Ci obce narzędzia: Ahrefs, Semstorm, Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Contadu, SurferSEO, Excel
potrafisz ocenić tekst pod kątem strukturalnym, językowym i efektywnościowym
OFERUJEMY:
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym);
Praca 100% zdalna lub hybrydowa. WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office;
Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30;
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B;
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów).
Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach
Zadanie.
Rozmowa wideo z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie)
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂
Rekomendowane oferty