TWOJE ZADANIA:
-
Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
- Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
- Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów;
- Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z Google Ads oraz implementować je;
- Nierzadko SEM będzie jednym z wielu kanałów, w których Twój klient będzie prowadził działania - na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych działów.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- Posiadasz co najmniej 2-3 lata doświadczenia w Google Ads zdobytego w agencji SEO/SEM lub po stronie klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
- Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii (leady, sprzedaż, wizerunek, traffic);
- Masz wiedzę z zakresu obsługi narzędzi Google Ads, Google Analytics;
- Posiadasz certyfikaty Google lub innych sieci;
- Obsługujesz platformy technologiczne: Search Ads 360 lub podobne;
- Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii Google Ads;
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
Fajnie, jeśli dodatkowo:
- Ukończyłeś/łaś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne;
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint);
- Znasz Facebook Ads;
- Masz certyfikat DIMAQ.
OFERUJEMY:
-
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e‑commerce.
- Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym),
- Praca 100% zdalna lub hybrydowa WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office.
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
-
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
Przebieg rekrutacji:
1.Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisk.
2.Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3. Zadanie
Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.
4. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne
Na spotkaniu z Jarkiem (Head of SEM & Social) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.
5. Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu :)