PPC Specialist
Puławska 99A, Warszawa +4 Lokalizacje
Cube GROUP
O NAS I DZIALE PPC:
Jesteśmy Cube Group, jedna z TOP agencji digital w Polsce - mamy in-house wszystkie działy digital, m.in. Strategia, Client Service, SEO, Content Marketing, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM & Marketing Automation, Analityka - i nie tylko. PPC to często tylko jeden z wielu kanałów, w których realizujemy działania dla Klientów - stąd często działamy w interdyscyplinarnych zespołach.
Nasi klienci: duże marki z branż m.in. finanse, medyczne (usługi, apteka, leki OTC i suplementy etc.), e-commerce (drogeria, podróże) etc. W ramach PPC działamy kompleksowo od planowania strategii, przez ich realizację, aż po dogłębną analizę wyników. Realizujemy dla nich takie cele jak m.in. wzrost sprzedaży, zwiększenie widoczności czy generowanie leadów.
Partnerstwa strategiczne: mamy m.in. status Google Premier Partner (daje nam on dostęp do najnowszych rozwiązań, zanim pojawią się one na rynku, do szczegółowych statystyk, zamkniętych webinariów, szkoleń online) czy Meta Business Partner.
Duże seniority w dziale - jest od kogo się uczyć i wymieniać wiedzę. Nasz team zgarnął wiele nominacji i wyróżnień w branżowych konkursach, m.in. Performance Marketing Diamonds, Google Agency Excellence Awards, European Search Awards.
TWOJE ZADANIA:
Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii głównie w panelach Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads oraz TikTok Ads dla Klientów agencji. Współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja;
Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami;
Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów;
Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z kampaniami płatnymi oraz implementować je;
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI...
Posiadasz co najmniej 2-3 lata doświadczenia w kampaniach i działaniach płatnych zdobytego w agencji SEO/SEM lub po stronie klienta i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach;
Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii (leady, sprzedaż, wizerunek, traffic);
Masz wiedzę z zakresu obsługi narzędzi Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads, TikTok Ads oraz Google Analytics;
Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii w systemach reklamowych
Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje;
Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji,
Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów.
OFERUJEMY:
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e‑commerce.
Wsparcie Buddy'ego w okresie adaptacji. Jasne zadania i cele, raz w roku spotkanie z feedbackiem przekrojowym do Twojej pracy i kompetencji.
Praca 100% zdalna lub dla osób z Warszawy i okolic – hybrydowa (ok. 4 dni z biura/mies.). Biuro – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Elastyczne rozpoczęcia dnia w godz.: 8-9.30
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, dofinansowanie opieki medycznej (Enel-Med) i/lub Benefitu Multisport i/lub dostępu do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
1.Analiza aplikacji
Nasz zespół uważnie przeanalizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów na stanowisk.
2.Wstępna rozmowa telefoniczna z HR
Jeśli Twoja aplikacja przejdzie 1. etap, Kasia (HR Specialist) zadzwoni do Ciebie i porozmawia wstępnie o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
3. Zadanie
Poprosimy Cię o wykonanie zadania, w którym będziemy mogli sprawdzić Twoje umiejętności.
4. Spotkanie online (wideo) lub stacjonarne
Na spotkaniu z Jarkiem (Head of SEM & Social) i z Kasią (HR Specialist) porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, Ty z kolei pytasz nas o ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą.
5. Witaj na pokładzie!
Po wspólnej decyzji widzimy się pierwszego dnia w biurze na Twoim onboardingu :)-
PPC Specialist
PPC Specialist
Puławska 99A, Warszawa
Cube GROUP