Asystent/Asystentka zespołu sprzedaży
Ryżowa 49, Warszawa
CustomerHero
Jako zespół sprzedaży w CustomerHero szukamy osoby, która wesprze nas w rozmowach z klientami, ich obsłudze na różnych etapach działań biznesowych czy przygotowywaniu potrzebnych materiałów. Wszystko po to, aby wspólnie osiągać sukces sprzedażowy i budować z klientami wartościowe, trwałe relacje.
O firmie
CustomerHero to nowa marka, oficjalnie działająca od stycznia 2025 - tworzona jednak przez te same osoby, które od 2007 roku odpowiadają za platformy do zbierania feedbacku: Webankieta i Startquestion. W naszej strategii CustomerHero to marka technologiczna, która diagnozuje i wdraża programy Voice of the Customer (VoC) w dużych organizacjach i obsługuje wielokanałowe punkty styku marki z klientem. W praktyce oznacza to, że głównie poprzez ankiety internetowe pomagamy zbierać, a później analizować głos klientów danej firmy. Jeśli kiedykolwiek wypełniłeś/aś ankietę po zakupach w Żabce, Modivo, x-kom czy otrzymaniu paczki od DHL, to prawdopodobnie był to efekt naszej pracy.
W CustomerHero cenimy kulturę feedbacku - słuchamy głosu klienta, dzielimy się nim w zespole i podejmujemy decyzje na jego podstawie. W Polsce współpracujemy między innymi z Santander Bank, Nationale Nederlanden, PZU, InPost, ING, Żabka i Modivo. Tworzymy najlepszą platformę do zarządzania głosem klienta, stawiając na niesformalizowaną atmosferę, realny wpływ na produkt oraz ludzi, którym po prostu się chce. Pracujemy dla satysfakcji i efektów (w tym również tych finansowych) - ale bez presji inwestorów. Większość zespołu pracuje zdalnie lub hybrydowo, a nasze biuro znajduje się w Warszawie (Ursus) z wygodnym dojazdem WKD.
Opis stanowiska
Obecnie cała firma liczy 20 osób, z czego 2 osoby zajmują się głównymi działaniami sprzedażowymi (Sales Manager zajmujący się kontraktowaniem klientów oraz Account Manager odpowiedzialny za rozwój i przedłużanie obecnych współprac). Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu sprzedaży jako asystent/asystentka, aby wspierać nas w obsłudze i rozmowach z obecnymi oraz przyszłymi klientami, a także pomagać w codziennych wyzwaniach. Na początku Twoje zadania będą koncentrować się na rynku polskim, ale docelowo obejmą także wsparcie działań na rynku globalnym.
Najważniejsze zadania, które na Ciebie czekają:
Wsparcie zespołu sprzedaży w przygotowywaniu różnego rodzaju materiałów, zarówno dla klientów (prezentacje, oferty), jak i wewnętrznych.
Samodzielny research informacji potrzebnych pod konkretne cele lub zadania.
Obsługa formalności i dokumentacji sprzedażowej, w tym przygotowywanie dokumentów oraz koordynacja ich obiegu w firmie i z klientami.
Pomoc w codziennej obsłudze klientów na różnych etapach współpracy, w tym obsługa głównej skrzynki mailowej i bieżących zapytań (również telefonicznych).
Wsparcie zespołu sprzedaży w innych zadaniach operacyjnych oraz współpraca z pozostałymi działami firmy (produkt, marketing).
Rozwój w kierunku samodzielnej opieki nad działaniami sprzedażowymi czy obsługą biznesową dla wybranych grup klientów.
Czego oczekujemy:
Masz już pierwsze doświadczenia w roli asystenta/ki działu sprzedaży, administracji lub jako office manager? Super! Jeśli nie - wszystkiego Cię nauczymy.
Dobrze znasz pakiet Office, w szczególności Excel, Word i PowerPoint oraz wiesz, jak korzystać z narzędzi AI, żeby ułatwić sobie pracę.
Jesteś osobą dokładną, terminową i profesjonalnie podchodzącą do powierzonych zadań.
Łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz budować relacje i nie boisz się rozmów telefonicznych ani trudnych maili.
Potrafisz realizować kilka zadań jednocześnie i skutecznie ustalać priorytety.
Piszesz i mówisz po angielsku na poziomie co najmniej komunikatywnym - przyda się w kontaktach z klientami i podczas niektórych spotkań wewnętrznych.
Jesteś graczem zespołowym #Teamwork.
Z racji charakteru zadań, poszukujemy osoby z Warszawy lub okolic, która będzie mogła pojawiać się w biurze w wybrane dni.
Idealnie, jeśli myślisz o budowaniu swojej kariery w obszarze sprzedaży.
Co oferujemy w zamian:
Pracę w doświadczonym i zwinnym zespole, w bardzo przyjaznej i otwartej atmosferze.
Bycie częścią produktu, z którego korzysta pół Polski i (jeszcze) kawałeczek świata.
Wybraną formę zatrudnienia: umowę zlecenie, umowę o pracę lub współpracę B2B.
Wynagrodzenie 5 500 PLN <= X <= 6 500 PLN brutto, gdzie „X” to wypadkowa Twoich oczekiwań, doświadczenia i naszych możliwości.
Komfortowe warunki pracy w biurze w Warszawie oraz infrastruktura do pracy zdalnej.
Sprzęt, jaki lubisz (komputer, telefon), biurko, wygodny fotel, a w biurze dobra kawa i ciastka.
Udział w szkoleniach i konferencjach, które wskażesz nam jako wartościowe.
Informacje zwrotne na temat wyników Twojej pracy.
Nielimitowany urlop (tak dobrze czytasz 😀).
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
Aplikacja: uzupełnij krótki formularz i prześlij swoje CV tutaj: https://wsparcie-sprzedazy.webankieta.pl/
Kontakt: odezwiemy się do wybranych kandydatów mailowo lub telefonicznie.
Rozmowa online: spotkamy się na Google Meet, aby porozmawiać o Twoim doświadczeniu, oczekiwaniach i lepiej się poznać. ⏱️ ok. 30 minut (maks. 60).
Zadanie rekrutacyjne: wybrane osoby otrzymają krótkie zadanie, które pozwoli nam zobaczyć, jak myślisz i pracujesz.
Spotkanie follow-up: dla kandydatów, którzy pomyślnie przejdą zadanie - omówimy Twoją pracę i będziesz mieć okazję porozmawiać z osobą decyzyjną po stronie CustomerHero.
Rozmowa o współpracy: jeśli wszystko będzie pasować, przejdziemy do szczegółów dotyczących wspólnej pracy.
Dbamy o to, by proces był prosty, przejrzysty i szybki.
Asystent/Asystentka zespołu sprzedaży
Asystent/Asystentka zespołu sprzedaży
Ryżowa 49, Warszawa
CustomerHero