Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim
Nowa
Obsługa klienta

Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

Poland
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

niemiecki B2

obsługa klienta

język angielski

język niemiecki

Microsoft Office

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Miejsce pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – według Twoich preferencji


Twoje zadania:

• Pierwsza linia wsparcia dla niemieckojęzycznych klientów – kontakt telefoniczny, mailowy i przez chat

• Przyjmowanie, rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym

• Proaktywna komunikacja z klientem oraz rozwiązywanie problemów technicznych

• Delegowanie i eskalacja zgłoszeń wymagających zaawansowanej pomocy

• Dokumentowanie i raportowanie wykonanych działań

• Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i pozytywne customer experience


Czego oczekujemy:

• Płynnej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie)

• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego min. B2 (w mowie i piśmie)

• Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym

• Doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy w środowisku IT Service Desk / Help Desk – mile widziane

• Umiejętności logicznego myślenia, analitycznego podejścia i szybkiego rozwiązywania problemów

• Znajomości pakietu MS Office oraz podstawowej wiedzy o systemie Microsoft Windows

• Komunikatywności, cierpliwości, kultury osobistej i empatii w kontaktach z klientem

• Umiejętności pracy z instrukcjami, procedurami i gotowości do ciągłego uczenia się

• Chęci do pracy zespołowej i rozwoju w branży IT


Co oferujemy:

• Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednią z pracodawcą

• Elastyczny model pracy: zdalnie, hybrydowo lub stacjonarnie w Poznaniu – w zależności od Twoich preferencji

• Kompleksowe, miesięczne szkolenie wdrożeniowe oraz stałe wsparcie merytoryczne

• Narzędzia niezbędne do pracy zapewnione przez firmę

• Możliwość rozwoju kompetencji językowych oraz zdobycia certyfikatów językowych

• Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, programy rozwoju kariery, kursy językowe

• Dostęp do Employee Assistance Programme oraz platformy e-learningowej Udemy

• Bonus roczny uzależniony od wyników, bonus za polecenie pracownika oraz bonus relokacyjny (przy przeprowadzce do Poznania)

• Dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin

• Udział w inicjatywach społecznych i firmowych eventach (CharitaCenter, imprezy biegowe)

• Globalne i lokalne programy uznaniowe oraz konkursy


Dołącz do nas, rozwijaj się w IT i ciesz się dobrą atmosferą pracy!


Oferta dotyczy pracy stałej.

Prosimy o dołączenie CV przy aplikacji.