Oferty
Customer Support
Nowa
Obsługa klienta

Customer Support

Warszawa
5 000 - 9 000 PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

dobra organizacja pracy

komunikatywność

kreatywność

obsługa klienta

Mile widziane

SQL

Opis stanowiska

Cześć, z tej strony Artur Zbiejcik! Jestem Team Leaderem zespołu Customer Support w CustomerHero. Obecnie poszukuję osoby, która z pasją i zaangażowaniem podejdzie do pracy z klientami, uwielbia nieść pomoc i rozwiązywać problemy po to aby przyczynić się do sukcesu użytkownika.


Parę słów o firmie:

CustomerHero to marka, która oficjalnie wystartowała w styczniu 2025, ale jest tworzona przez te same osoby, które od 2007 roku tworzą platformy do zbierania feedbacku - Webankieta i Startquestion. W naszej strategii CustomerHero to marka technologiczna, która diagnozuje i wdraża programy Voice of the Customer (VoC) w dużych organizacjach, obsługuje wielokanałowe punkty styku marki z klientem. W praktyce oznacza to, że głównie za pomocą ankiet internetowych pomagamy naszym klientom usłyszeć głos ich klienta. Jeżeli otrzymałeś kiedyś paczkę od DHL, robiłeś zakupy w Żabce, Modivo, albo x-kom, to miałeś szansę wypełnić naszą ankietę. 


W CustomerHero krzewimy kulturę feedbacku poprzez słuchanie głosu naszego klienta, regularne dzielenie się nim w zespole, a przede wszystkim działanie i podejmowanie decyzji na bazie otrzymanych danych. Wierzymy szczególnie w to, że słuchanie głosu klientów ma fantastyczną przyszłość. W Polsce naszymi klientami są m.in.: Santander Bank, Nationale Nederlanden, PZU, InPost, ING, Żabka czy Modivo.

Zatrudniamy najlepszych ludzi, by tworzyć najlepszą platformę do zarządzania głosem klienta. Atutem pracy jest niesformalizowana atmosfera, realny wpływ na finalny produkt i ludzie, którym się chce :) Pracujemy dla siebie i dla swojej satysfakcji (i dla pieniędzy oczywiście) - nie mamy inwestorów, którzy wywieraliby na nas niepotrzebną presję. Stawiamy na dobrą atmosferę, rozwojowe projekty i poczucie sensu. 


W większości pracujemy zdalnie lub hybrydowo. Nasze biuro mieści się na w warszawskiej dzielnicy Ursus, na końcu Alei Jerozolimskich, z wygodnym dojazdem z centrum kolejką WKD.


Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu Customer Support, aby wspierać naszych klientów i pomagać im w codziennych wyzwaniach.

Obecnie nasz zespół liczy 20 osób, z czego 3 osoby zajmują się wsparciem klientów. Jesteśmy grupą specjalistów, której nie brakuje kompetencji, ale potrzebujemy dodatkowych rąk do pracy, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych użytkowników.

Możemy z dumą powiedzieć, że nasz dział wsparcia jest na światowym poziomie. Klienci regularnie chwalą nie tylko nasz produkt, ale również jakość obsługi, która jest dla nich jednym z największych atutów współpracy z nami. Wyniki ankiet satysfakcji potwierdzają, że nasz Customer Support to jeden z najlepiej ocenianych elementów naszej działalności. Każda pomoc udzielona klientowi to dla nas powód do radości i satysfakcji zawodowej.

Customer Support w naszej firmie to fundament sukcesu klienta. Kluczowym elementem tego stanowiska jest odpowiadanie na pytania klientów przesyłane za pośrednictwem e-maila, czatu oraz telefonu. Pytania te mogą dotyczyć m.in.:

  • funkcji dostępnych na naszej platformie oraz ich zastosowania,
  • sposobów realizacji konkretnych potrzeb i oczekiwań,
  • wyboru odpowiedniego konta i pakietu funkcji,
  • zgłoszeń problemów technicznych – w takich przypadkach konieczna będzie współpraca z zespołem IT w celu ich rozwiązania.



Zakres obowiązków:

  • zapisywanie głosu klienta do Shipright - Dzięki temu Produkt wie co i w jakiej kolejności ma rozwijać,
  • odpowiadanie na (nie)techniczne pytania klientów,
  • rozwiązywanie problemów technicznych, które się przytrafiają użytkownikom,
  • zakładanie zgłoszeń dla IT,
  • wprowadzanie ankiet do serwisu w imieniu klienta lub nawet prowadzenie projektów, badawczych w ich imieniu - nauczymy Cię tego, nie martw się,
  • rozwijanie i opieka nad poradnikiem,
  • monitorowanie procesów systemowych oraz integracyjnych,
  • pomoc we wdrażaniu procesów dot. zbierania feedbacku u klienta,
  • konsultacje/szkolenia online z klientami,
  • współpraca z pozostałymi działami (sprzedaż, produkt, marketing).



Wymagania:

  • masz ciekawość do poznania biznesu klienta i roli jaką ankiety internetowe (w tym głos klienta) w nim spełniają,
  • doświadczenie w pracy z klientem,
  • masz umiejętności analityczne - nie chodzi tu o ustalanie strategii podboju kosmosu, ale o ogólną zdolność łączenia kropek i obsługi Excela,
  • umiesz budować relację z klientem - rozmawiamy po ludzku, żeby klient nie miał wątpliwości, że rozmawia z człowiekiem, a nie z botem,
  • interesujesz się proaktywnym podejściem do wsparcia klienta i obchodzi Cię jego sukces.
  • znasz angielski na poziomie min. B1 - żeby pogadać o ankietach, pytaniach i o kursie bitcoina,
  • jesteś graczem zespołowym - #Teamwork

​​​​​​


Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym i zwinnym zespole.
  • rozwój produktu z którego korzysta pół Polski i (jeszcze) kawałeczek świata
  • umowę zlecenia, umowa o pracę lub współpracę B2B.
  • wynagrodzenie 5000 PLN <= X <= 9000 PLN netto, gdzie „X” to wypadkowa Twoich oczekiwań, doświadczenia i naszych możliwości.
  • komfortowe warunki pracy w biurze w Warszawie oraz infrastruktura do pracy zdalnej
  • sprzęt jaki lubisz, biurko, wygodny fotel, dobra kawa i ciastka
  • wsparcie narzędziowe: Thulium, Intercom, Clickup, Confluence, telefon służbowy
  • prowizję od kwestionariuszy wprowadzonych dla klienta
  • szkolenia i konferencje, które wskażesz nam jako wartościowe
  • informacje zwrotne na temat wyników Twojej pracy
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
5 000 - 9 000 PLN

Netto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Specjalista do telefonicznej obsługi klienta

Nowa
CAR NET
Kalisz
obsługa klienta
CRM
komunikatywność
Nowa

Customer Service Representative with German

Nowa
Cyclad
Warszawa
support
customer service
Nowa

Customer Support Specialist with English

Nowa
6 800 - 8 600 PLN
FORMSTACK
Kraków
Sendgrid
English
Slack
Nowa

Platform Specialist

Nowa
GroupM Offshore Hub Poland
Warszawa
English
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Kraków
Shift work
customer support
English language (C1)
Nowa