Growth & Performance Marketing
Nowa
Marketing

Growth & Performance Marketing

Zgierz
10 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Google Tag Manager

Meta Ads

tiktok ads

Google Analytics

google merchant center

Google Ads

Criteo Ads

Mile widziane

Canva

Opis stanowiska

Praca tylko stacjonarna: Zgierz, woj. Łódzkie.


Więcej o firmie: https://cyrekventures.com/pl/ i o całej strukturze holdingu naszych firm: https://cyrekholding.com/


Szukamy osoby, która weźmie pod swoje skrzydła nasze sklepy internetowe (e-commerce marketing) i biznesy b2b (lead marketing).


Masz jeden cel: skalowanie sprzedaży przy zachowaniu zdefiniowanego poziomu rentowności na poziomie biznesu (ROAS w przypadku sklepów internetowych) i rzeczywistego kosztu pozyskania klienta (CPA w przypadku biznesów b2b).


Coś więcej o projektach:

  • książki, suplementy, moda i akcesoria, biohacking i zdrowie, meble i dekoracje, automatyzacja, kursy online
  • budżety działań do 0,5mln pln miesięcznie


Jeśli jesteś specjalistką / specjalistą w Google Ads czy w reklamach na Facebook'u i świetnie ustawiasz reklamy ta oferta pracy nie jest dla Ciebie. Jeśli masz zadanie, którego nie potrafisz wykonać i poddajesz się bez zapytania o rozwiązanie Chata GPT, Perplexity, Groka czy Gemini to ponownie w tej pracy będziesz się męczyć.


Jeśli umiesz spojrzeć na marketing z poziomu biznesu, budujesz wielokanałowe lejki (takie na styku kanałów reklamowych) i oprócz opowiadania umiesz też zrobić to o czym mówisz to czytaj dalej.


Jak działasz tak jak poniżej to szukamy właśnie Ciebie:

  1. Umiesz ocenić potencjał biznesu / marki
  2. Zadajesz pytania o cele biznesowe, umiesz w locie wyliczyć budżet marketingowy potrzebny do ich realizacji znając marżę / narzut na produkcie lub koszt wytworzenia usługi i LTV klienta
  3. Umiesz określić konkurencje biznesową oraz organiczną (SEO)
  4. Znając oczekiwane wartości przychodowe, koszty marketingowe, koszty operacyjne biznesu (stałe i zmienne) jesteś w stanie stworzyć w excelu plan działania podzielony na miesiące i określić brzegowe wartości zmiennych takie jak CPC, CR, AOV czy ACV dla B2B.
  5. Na podstawie modelu będziesz w stanie zaproponować model przepływu użytkowników pomiędzy kanałami (np. Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Criteo Ads, Taboola Ads) z różnymi intencjami przy zróżnicowanych współczynnikach konwersji
  6. Identyfikujesz najlepiej sprzedające się produktu, grupy produktów, kategorie produktów i uwzględniasz to w strukturze kampanii. Wiesz jak tworzyć dynamiczne zestawy produktów, znasz zasadę pareto
  7. Będziesz wiedzieć jak określić oczekiwania w przypadku współprac z influencerami i weryfikować opłacalność poszczególnych działań
  8. Znasz znaczenie budowania marki i wiesz, że jest to klucz do sukcesu dla każdej firmy
  9. Mierzysz rentowność działań na poziomie kreacji, produktu, grupy odbiorców i podejmujesz decyzje, które mają na celu wydawanie budżetu tam, gdzie istnieje największe prawdopodobieństwo zysku


Nie szukamy kogoś kto jest teoretykiem tylko praktykiem z doświadczeniem liczonym w wydatkach reklamowych, czyli kogoś kto przerzucił więcej niż 10 mln pln w systemach reklamowych. Z praktycznych umiejętności:

  • wdrożysz GA4, consent mode, podstawowe zdarzenia, połączysz sklep przez GTM albo integracje z systemami reklamowymi i analitycznymi i przetestujesz te połączenia, żeby się upewnić, czy dane które będziesz zbierać mają sens,
  • strategie z excela, przerzucisz na wizualne lejki miro / funnelitics uwzględniając kanały PPC, kanały organiczne (Social Media, SEO, Content Marketing)
  • kreacje przygotuje grafik, ale na Tobie spoczywa propozycja zdefiniowania komunikacji, claimów i oczekiwań wobec poszczególnych kreacji, a jeśli będziesz potrzebować zmienić sobie kreacje to wykorzystasz do tego canve / AI nie czekając na slot grafika, poczucie estetyki must have (podejmujesz decyzje, czy kreacja się nadaje), a jeśli Chat GPT wygeneruje coś spełniającego oczekiwania to wykorzystasz to w kampaniach przy okazji animując stworzone zdjęcia przez Sorę aby zapełnić kolejny placement.
  • przerzucisz strategie, rozkład budżetów i lejki na systemy reklamowe
  • będziesz optymalizować suwaki budżetowe, kampanie, kreacje, reklamy tak, żeby osiągać oczekiwane rezultaty
  • potrafisz uwględnić ruch z innych źródeł potrzebnych do budowania TOFU i przerzucać odwiedzających do BOFU a następnie lejka sprzedażowego



Co oferujemy:

  • 10 000 - 12 000 zł netto/B2B + premia kwartalna 5k za realizacji celi (przychód w projektach e-commerce przy zachowaniu zdefiniowanego poziomu rentowności)
  • raportowanie ograniczone do minimum, skupiasz się na projektach i realizacji celów


10 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Senior Lifecycle Marketing Specialist

Nowa
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
segmentation
A/B testing
marketing automation
Nowa