Praca tylko stacjonarna: Zgierz, woj. Łódzkie.
Więcej o firmie: https://cyrekventures.com/pl/ i o całej strukturze holdingu naszych firm: https://cyrekholding.com/
Szukamy osoby, która weźmie pod swoje skrzydła nasze sklepy internetowe (e-commerce marketing) i biznesy b2b (lead marketing).
Masz jeden cel: skalowanie sprzedaży przy zachowaniu zdefiniowanego poziomu rentowności na poziomie biznesu (ROAS w przypadku sklepów internetowych) i rzeczywistego kosztu pozyskania klienta (CPA w przypadku biznesów b2b).
Coś więcej o projektach:
- książki, suplementy, moda i akcesoria, biohacking i zdrowie, meble i dekoracje, automatyzacja, kursy online
- budżety działań do 0,5mln pln miesięcznie
Jeśli jesteś specjalistką / specjalistą w Google Ads czy w reklamach na Facebook'u i świetnie ustawiasz reklamy ta oferta pracy nie jest dla Ciebie. Jeśli masz zadanie, którego nie potrafisz wykonać i poddajesz się bez zapytania o rozwiązanie Chata GPT, Perplexity, Groka czy Gemini to ponownie w tej pracy będziesz się męczyć.
Jeśli umiesz spojrzeć na marketing z poziomu biznesu, budujesz wielokanałowe lejki (takie na styku kanałów reklamowych) i oprócz opowiadania umiesz też zrobić to o czym mówisz to czytaj dalej.
Jak działasz tak jak poniżej to szukamy właśnie Ciebie:
- Umiesz ocenić potencjał biznesu / marki
- Zadajesz pytania o cele biznesowe, umiesz w locie wyliczyć budżet marketingowy potrzebny do ich realizacji znając marżę / narzut na produkcie lub koszt wytworzenia usługi i LTV klienta
- Umiesz określić konkurencje biznesową oraz organiczną (SEO)
- Znając oczekiwane wartości przychodowe, koszty marketingowe, koszty operacyjne biznesu (stałe i zmienne) jesteś w stanie stworzyć w excelu plan działania podzielony na miesiące i określić brzegowe wartości zmiennych takie jak CPC, CR, AOV czy ACV dla B2B.
- Na podstawie modelu będziesz w stanie zaproponować model przepływu użytkowników pomiędzy kanałami (np. Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads, Criteo Ads, Taboola Ads) z różnymi intencjami przy zróżnicowanych współczynnikach konwersji
- Identyfikujesz najlepiej sprzedające się produktu, grupy produktów, kategorie produktów i uwzględniasz to w strukturze kampanii. Wiesz jak tworzyć dynamiczne zestawy produktów, znasz zasadę pareto
- Będziesz wiedzieć jak określić oczekiwania w przypadku współprac z influencerami i weryfikować opłacalność poszczególnych działań
- Znasz znaczenie budowania marki i wiesz, że jest to klucz do sukcesu dla każdej firmy
- Mierzysz rentowność działań na poziomie kreacji, produktu, grupy odbiorców i podejmujesz decyzje, które mają na celu wydawanie budżetu tam, gdzie istnieje największe prawdopodobieństwo zysku
Nie szukamy kogoś kto jest teoretykiem tylko praktykiem z doświadczeniem liczonym w wydatkach reklamowych, czyli kogoś kto przerzucił więcej niż 10 mln pln w systemach reklamowych. Z praktycznych umiejętności:
- wdrożysz GA4, consent mode, podstawowe zdarzenia, połączysz sklep przez GTM albo integracje z systemami reklamowymi i analitycznymi i przetestujesz te połączenia, żeby się upewnić, czy dane które będziesz zbierać mają sens,
- strategie z excela, przerzucisz na wizualne lejki miro / funnelitics uwzględniając kanały PPC, kanały organiczne (Social Media, SEO, Content Marketing)
- kreacje przygotuje grafik, ale na Tobie spoczywa propozycja zdefiniowania komunikacji, claimów i oczekiwań wobec poszczególnych kreacji, a jeśli będziesz potrzebować zmienić sobie kreacje to wykorzystasz do tego canve / AI nie czekając na slot grafika, poczucie estetyki must have (podejmujesz decyzje, czy kreacja się nadaje), a jeśli Chat GPT wygeneruje coś spełniającego oczekiwania to wykorzystasz to w kampaniach przy okazji animując stworzone zdjęcia przez Sorę aby zapełnić kolejny placement.
- przerzucisz strategie, rozkład budżetów i lejki na systemy reklamowe
- będziesz optymalizować suwaki budżetowe, kampanie, kreacje, reklamy tak, żeby osiągać oczekiwane rezultaty
- potrafisz uwględnić ruch z innych źródeł potrzebnych do budowania TOFU i przerzucać odwiedzających do BOFU a następnie lejka sprzedażowego
Co oferujemy:
- 10 000 - 12 000 zł netto/B2B + premia kwartalna 5k za realizacji celi (przychód w projektach e-commerce przy zachowaniu zdefiniowanego poziomu rentowności)
- raportowanie ograniczone do minimum, skupiasz się na projektach i realizacji celów