Specjalista ds. marketingu internetowego- e-commerce
Nowa
Marketing

Specjalista ds. marketingu internetowego- e-commerce

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

Google Sheets

PrestaShop

HTML

Microsoft Office Excel

CSS

SEO

CMS

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków:

1.Zarządzanie ofertą produktową i treściami:

  • Wprowadzanie i aktualizacja produktów w systemie PrestaShop (import plików CSV/XLSX, mapowanie danych, przypisywanie kategorii, cech, producentów)

  • Weryfikacja poprawności danych (ID produktów, kody referencyjne, zgodność z bazą danych, kompletność opisów)

  • Redagowanie i optymalizacja opisów produktów, kategorii oraz treści SEO-friendly

  • Formatowanie opisów z wykorzystaniem HTML i CSS (nagłówki, tabele, style inline, elementy strukturalne, Bootstrap)

2.Praca na danych i arkuszach kalkulacyjnych:

  • Przygotowywanie i obróbka danych produktowych w Google Sheets / Excel

  • Tworzenie i wykorzystywanie zaawansowanych formuł, takich jak: UNIQUE, FILTER, SORT, ARRAYFORMULA, XLOOKUP, VLOOKUP, INDEX-MATCH, IF, IFS, ISERROR, TEXTJOIN, SPLIT, REGEXMATCH, REGEXREPLACE

  • Łączenie i rozdzielanie danych z wielu źródeł (np. tabele z phpMyAdmin, eksporty z PrestaShop, pliki od producentów)

  • Tworzenie raportów z wyników kampanii marketingowych oraz analiz skuteczności działań SEO i ofert handlowych

3.Współpraca i rozwój działań digitalowych:

  • Współpraca z działami: techniczno-handlowym, IT, marketingowym oraz zewnętrznymi partnerami (agencje SEO/SEM, software house’y)

  • Obsługa i modyfikacja treści w CMS: PrestaShop (główny), WordPress i Contao (pomocnicze)

  • Wsparcie kampanii online: Google Ads, e-mail marketing, content marketing, działania brandingowe

  • Testowanie i wdrażanie rozwiązań poprawiających UX strony oraz skuteczność oferty (np. skrócenie ścieżki zakupowej, zmiany w strukturze kategorii)