Oferty
🚀 Młodszy/a specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Technicznego 🚀
Support

🚀 Młodszy/a specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Technicznego 🚀

5 500 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

mechanika

elektronika

obsługa klienta

Opis stanowiska

Polski producent pomp wodnych i akcesoriów hydraulicznych zatrudnia do działu serwisu :


Kogo szukamy?

Przede wszystkim poszukujemy osób o silnym zainteresowaniu technologią i umiejętnościach technicznych, które chcą zaangażować się w pracę z klientami. Poszukujemy osób, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki i są gotowe wykorzystać tę wiedzę w codziennej pracy. ⚡


Na czym polega praca?

W naszym biurze będziesz odpowiedzialny/a za obsługę klientów zarówno telefonicznie, jak i mailowo w zakresie reklamacji. Będziesz rozpatrywać reklamacje oraz przyjmować urządzenia dostarczone do serwisu. Twoim zadaniem będzie również rejestracja urządzeń w systemie serwisowym oraz tworzenie dokumentacji serwisowej. W ramach swojej roli będziesz udzielać klientom technicznego doradztwa telefonicznego. 📞💡


🚀 Młodszy/a specjalista/ka ds. Obsługi Klienta Technicznego 🚀


📚 Wymagania:

  • Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i elektryki
  • Umiejętność obsługi klienta i skutecznej komunikacji
  • Zaangażowanie w pracę i chęć rozwiązywania problemów klientów
  • Umiejętność pracy w zespole i zarządzania własnym czasem
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z różnymi zadaniami jednocześnie


🎁 Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie oparte na umowie o pracę
  • Pracę jednozmianową w godzinach 8:00-16:00
  • Wolne weekendy
  • Dwukrotne premie niezależne od siebie po okresie próbnym (sam decydujesz, ile wypracujesz!)
  • Nowoczesne i czyste biuro serwisu z dogodnym dojazdem
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy technicznej
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów


🤝 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. Telefonu od Moniki Jaszczyk z działu HR.
  2. Umówienie na pełnopłatny dzień próbny.
  3. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się technologią, posiada podstawową wiedzę z zakresu mechaniki i elektryki oraz posiada umiejętności obsługi klienta, zachęcamy do aplikowania na stanowisko Technicznego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Wyślij swoje CV! 💪

5 500 - 7 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
język angielski
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Ankieter telefoniczny z j. niemieckim | rynek B2B

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Opole
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
komunikatywność
Nowa

Technical Operation Specialist

Nowa
BaseLinker
Warszawa
Baselinker
e-commerce
Analityczność
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
6 500 - 8 600 pln
1stplace.pl Sp. z o.o. Sp.k.
Poznań
obsługa
support
customer service
Nowa