W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.
Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL. Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników
Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynki w Indiach i w Chinach.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Technical operation specialist.
Zakres zadań
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez profesjonalną i przyjazną komunikację
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od Klientów dotyczących problemów technicznych
- Konfiguracja systemu zgodnie z indywidualnymi potrzebami Klienta
- Identyfikowanie trendów i problemów, które wymagają dodatkowej uwagi zespołu
Oczekiwania
- Bardzo dobra znajomość produktu BaseLinker
- Bardzo dobre zrozumienie procesów w e-commerce
- Zdolność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji, zarówno ustnie, jak i pisemnie.
- Zdolność do szybkiego analizowania sytuacji i znajdowania efektywnych rozwiązań.
- Chęć ciągłego rozwoju i poszerzania wiedzy.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
- Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość integracji ERP oraz marketplace.
Oferujemy
- możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
- stawiamy na długofalową współpracę
-
oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
- inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram