Specjalista ds. administracji
Nowa
Praca biurowa

Specjalista ds. administracji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

administracja

zarządzanie biurem

onboarding

Offboarding

organizacja eventów

zaopatrzenie

archiwizacja dokumentacji

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jako Administration Manager będziesz filarem naszej działalności, dbając o to, aby studio funkcjonowało sprawnie i efektywnie. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór nad kluczowymi sprawami administracyjnymi, takimi jak kontrola finansowa i budżetowa, zarządzanie dokumentacją firmową w celu zapewnienia zgodności z przepisami oraz współpraca z działami prawnym i księgowym w zakresie niezbędnych formalności. Odegrasz również istotną rolę w procesach rekrutacyjnych, wspierając rozwój naszego zespołu, a także zajmiesz się codziennym funkcjonowaniem biura – od organizacji przestrzeni pracy po koordynację spotkań, wydarzeń i wyjazdów służbowych. Szukamy osoby, która ceni sobie jakość, dobrze odnajduje się we współpracy zespołowej i z entuzjazmem podejdzie do pracy w studiu gier wideo, które tak samo dba o ludzi, jak i o swoje produkty. Jeśli chcesz być częścią wspierającego i innowacyjnego zespołu – czekamy na Twoją aplikację!


Zakres obowiązków:


  • Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura – dbanie o zaopatrzenie, organizacja przestrzeni pracy

  • Organizacja spotkań, wydarzeń i wyjazdów służbowych

  • Nadzór nad sprawami administracyjnymi związanymi z funkcjonowaniem firmy, w tym w zakresie finansów i budżetu

  • Współpraca z księgowością oraz działem prawnym w zakresie formalności prawnych i finansowych

  • Zarządzanie dokumentacją firmową oraz zapewnienie jej poprawności i zgodności z przepisami

  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z działalnością firmy

  • Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, preselekcja kandydatów, korespondencja mailowa)

  • Nadzór nad korespondencją biurową i dokumentacją oraz koordynacja pracy z zewnętrznymi dostawcami usług


Wymagania:


  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy, zasad wynagradzania, administracji i prowadzenia dokumentacji

  • Doświadczenie w zarządzaniu biurem oraz codziennej pracy administracyjnej

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Mile widziane:


  • Znajomość przepisów prawa w kontekście współpracy z zarządem oraz przygotowywania i archiwizacji dokumentacji spółki

  • Doświadczenie w pracy w środowiskach kreatywnych – studiach tworzących gry wideo, pracowniach architektonicznych itp.

  • Znajomość systemów do zarządzania biurem i HR

  • Wiedza na temat nowoczesnych rozwiązań w organizacji przestrzeni biurowej (work-life balance, biura ergonomiczne)


Oferujemy:


  • Praca w godzinach 8:00–16:00

  • Uczciwe wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia

  • Premia roczna: udział w 10% przychodu ze sprzedaży gry po jej wydaniu

  • Tryb pracy: stacjonarny (w naszym przytulnym studiu w kulturalnym centrum Warszawy) lub hybrydowy

  • 26 dni urlopu, niezależnie od stażu pracy i rodzaju umowy

  • Choć unikamy nadgodzin, wynagradzamy je w wysokości 150%/200% (dzień roboczy/weekend)

  • Praca z doświadczonym, dynamicznym zespołem w przyjaznej i pełnej szacunku atmosferze

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie do kursów języków obcych

  • dofinansowanie do szkoleń i kursów zawodowych

  • wydarzenia integracyjne

  • brak dress code’u