Pół etatu , 4 godziny dziennie
Praca zdalna
Umowa o pracę lub zlecenie
Dane firmy: Positive Prints, Warszawa, ul. Puławska 145
Wynagrodzenie 2800 zł do 4500 zł brutto miesięcznie
We are the creators of Positive Prints, an e-commerce brand offering a wide variety of custom prints and jewelry for every occasion imaginable. As a member of our team, you'll help us provide our customers with a smooth and pleasant experience on our website. If you like to share positive vibes, and attention to detail, analytical and communication skills are your strong suits, this is the perfect place for you :)
We are looking for a curious mind who'll support our team as a Back Office Coordinator
Our business combines technology, design and emotions. In everything we do, we place great emphasis on the motto "Positive Vibes," which for us stands for:
emotions that we want the customer to feel at every stage of interaction with the brand
emotions that accompany the customer when opening a gift
organizational culture, which is what we as a team feel when participating in the development of the company.
Chcemy pracować z osobą, która umie zorganizować sobie pracę z domu na pół etatu.
Pracujemy od poniedziałku do piątku. W święta zawsze odpoczywamy :)
Oczekujemy:
Samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za swoje działania
Proaktywnej postawy – w proponowaniu nowych rozwiązań w firmie i współpracy z partnerami zewnętrznymi (księgowość, kadry)
Dobrej znajomości języka angielskiego (na poziomie B2 lub wyższym)
Doświadczenia w zakresie obsługi administracyjnej lub księgowej biura
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Przekazywanie i weryfikacja dokumentów dla firmy księgowej
Zarządzanie obiegiem dokumentów (fizycznych i elektronicznych)
Ewidencjonowanie i kontrola umów z podwykonawcami
Przygotowywanie umów o pracę, aneksów i zaświadczeń
Obsługa przelewów w systemie bankowym
Wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących
Sporządzanie zestawień finansowych i raportów dla Zarządu
Wsparcie administracyjne kierownictwa (organizacja, korespondencja)
APLIKUJ JEŚLI:
Posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie obsługi administracyjnej lub księgowej biura
Znasz dobrze MS Office oraz pakiet Edytorów Dokumentów Google (Google Sheets, Google Docs)
Cechuje Cię bardzo duża samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
Jesteś bardzo dokładny/a i zwracasz uwagę na szczegóły
Odpowiada Ci forma pracy zdalnej
Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów finansowych
CO OFERUJEMY?
Dostęp do dużej bazy szkoleń i materiałów rozwojowych
Spotkania rozwojowe z coachem
Zniżki na firmowe produkty
Samodzielność i decyzyjność. Oczekujemy określonych efektów i rezultatów, lecz dajemy bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania. Praca w zespole osób, które z pasją robią to, co lubią
Chętnie wyszukujemy i wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne (i nie tylko)
Wspieramy inicjatywy i organizacje charytatywne. Do tej pory wsparliśmy m.in. SOS Wioski Dziecięce, Fundacje Ocalenie, Sungai Watch, Charity: Water.
ETAPY REKRUTACJI:
1 - 20 lipca : I etap rekrutacji - wypełnij ankietę https://forms.gle/vqt5w1mEMeprmgrUA;
21 - 27 lipca: wybrane osoby prosimy o realizację zadania praktycznego;
28 - 31 lipca z wybranymi osobami spotkamy się na Google Meet;
Do 31 lipca przekażemy wyniki rekrutacji.
Powodzenia!
Brutto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty