Back Office Coordinator / Specjalista ds. Administracji
Nowa
Praca biurowa

Back Office Coordinator / Specjalista ds. Administracji

2 800 - 4 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
2 800 - 4 500 PLN/mies.Brutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office

samodzielność

administracja

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Pół etatu , 4 godziny dziennie

Praca zdalna

Umowa o pracę lub zlecenie

Dane firmy: Positive Prints, Warszawa, ul. Puławska 145

Wynagrodzenie 2800 zł do 4500 zł brutto miesięcznie


We are the creators of Positive Prints, an e-commerce brand offering a wide variety of custom prints and jewelry for every occasion imaginable. As a member of our team, you'll help us provide our customers with a smooth and pleasant experience on our website. If you like to share positive vibes, and attention to detail, analytical and communication skills are your strong suits, this is the perfect place for you :)

We are looking for a curious mind who'll support our team as a Back Office Coordinator

Our business combines technology, design and emotions. In everything we do, we place great emphasis on the motto "Positive Vibes," which for us stands for:

  • emotions that we want the customer to feel at every stage of interaction with the brand

  • emotions that accompany the customer when opening a gift

  • organizational culture, which is what we as a team feel when participating in the development of the company.

Chcemy pracować z osobą, która umie zorganizować sobie pracę z domu na pół etatu.

Pracujemy od poniedziałku do piątku. W święta zawsze odpoczywamy :)


Oczekujemy:

  • Samodzielności, terminowości i odpowiedzialności za swoje działania

  • Proaktywnej postawy – w proponowaniu nowych rozwiązań w firmie i współpracy z partnerami zewnętrznymi (księgowość, kadry)

  • Dobrej znajomości języka angielskiego (na poziomie B2 lub wyższym)

  • Doświadczenia w zakresie obsługi administracyjnej lub księgowej biura


CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

  1. Przekazywanie i weryfikacja dokumentów dla firmy księgowej

  2. Zarządzanie obiegiem dokumentów (fizycznych i elektronicznych)

  3. Ewidencjonowanie i kontrola umów z podwykonawcami

  4. Przygotowywanie umów o pracę, aneksów i zaświadczeń

  5. Obsługa przelewów w systemie bankowym

  6. Wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących

  7. Sporządzanie zestawień finansowych i raportów dla Zarządu

  8. Wsparcie administracyjne kierownictwa (organizacja, korespondencja)

 

APLIKUJ JEŚLI:

  • Posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie obsługi administracyjnej lub księgowej biura

  • Znasz dobrze MS Office oraz pakiet Edytorów Dokumentów Google (Google Sheets, Google Docs)

  • Cechuje Cię bardzo duża samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania 

  • Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym

  • Jesteś bardzo dokładny/a i zwracasz uwagę na szczegóły

  • Odpowiada Ci forma pracy zdalnej

  • Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów finansowych


CO OFERUJEMY?


  • Dostęp do dużej bazy szkoleń i materiałów rozwojowych

  • Spotkania rozwojowe z coachem

  • Zniżki na firmowe produkty

  • Samodzielność i decyzyjność. Oczekujemy określonych efektów i rezultatów, lecz dajemy bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania. Praca w zespole osób, które z pasją robią to, co lubią

  • Chętnie wyszukujemy i wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne (i nie tylko)

  • Wspieramy inicjatywy i organizacje charytatywne. Do tej pory wsparliśmy m.in. SOS Wioski Dziecięce, Fundacje Ocalenie, Sungai Watch, Charity: Water.


ETAPY REKRUTACJI:

1 - 20 lipca : I etap rekrutacji - wypełnij ankietę https://forms.gle/vqt5w1mEMeprmgrUA;

21 - 27 lipca: wybrane osoby prosimy o realizację zadania praktycznego;

28 - 31 lipca z wybranymi osobami spotkamy się na Google Meet;

Do 31 lipca przekażemy wyniki rekrutacji.


Powodzenia!

 


2 800 - 4 500 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - Dowolna