Samodzielny i zaangażowany Marketing Communication Owner

Marketing

Samodzielny i zaangażowany Marketing Communication Owner

Marketing

-, Poznań +4 Lokalizacje

Data Hero Dagmara Anuszczyk

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

content marketing
strategiczne planowanie
AI
copywriting
digital marketing
e-mail marketing
empatia
Google Analytics

Mile widziane

analiza
Google Ads
CapCut
ChatGPT
design
Canva
Facebook Ads
Meta Ads

Opis stanowiska

Masz poczucie, że marketing w Twojej firmie to “dział od ładnych postów” odcięty od wyników biznesowych, przez co mimo ciężkiej pracy czujesz, że nie masz wystarczającego przełożenia na sprzedaż i dlatego szukasz nowej firmy, w której strategia contentowa to nie sociale, a dobrze przemyślany lejek, poparty danymi, testami i wynikami, w którym stale szuka się nowych rozwiązań?


Czujesz wypalenie, klepiąc ciągle te same zadania i nie mając wokół siebie nikogo, z kim można by zderzyć pomysły czy nauczyć się czegoś nowego, dlatego szukasz dla siebie innego miejsca, w którym znowu poczujesz momenty “wow” i złapiesz zajawkę, rozwijając projekt “od białej kartki” w środowisku, w którym dużo się dzieje, eksperymentuje i rozkminia, co jeszcze można zrobić lepiej?


Masz wrażenie, że robisz wszystkiego po trochu, ale nigdzie na sto procent - trochę contentu, trochę kampanii, trochę strategii - i choć masz kompetencje z wielu obszarów i potrafisz w “helicopter view” to nikt nie potrafi tego w Tobie wykorzystać, a przy tym brakuje Ci decyzyjności, dlatego szukasz organizacji, w której nie tylko zaopiekujesz się całymi brandami, ale przede wszystkim na nowo złapiesz sens i poczujesz, że Twoja praca naprawdę coś zmienia?


Frustruje Cię brak zaufania, gdy każdy Twój pomysł musi zostać sprawdzony, a do tego wiele z Twoich inicjatyw kończy się na “nie teraz” i “nie ma na to pieniędzy”, dlatego szukasz zmiany, dzięki której będziesz mieć nie tylko wolną rękę i możliwość proponowania i wdrażania działań i narzędzi marketingowych, ale też realną odpowiedzialność za decyzje i przestrzeń, by uczyć się na błędach - bez szukania winnych, a wedle zasady “own it, fix it, move on”?


Nie chcesz już dłużej funkcjonować w obecnym układzie, w którym wszystkie zadania spadają na Ciebie - od strategii, copy, grafik, maili, reklamy - bo nie masz wokół zaangażowanych ludzi, którym można zaufać, dlatego czas na zmianę projektu na taki, w którym będziesz nadal działać samodzielnie tam, gdzie uznasz to za słuszne, a do tego wspomoże Cię proaktywny, wszechstronny zespół, który sam chwyta tematy i dowozi, gdy tylko dostanie jasny kierunek?


A może po prostu masz dość środowiska, które nie zauważa, jak wiele z siebie dajesz, a zwrot “dobra robota” jest dla wszystkich zbyt wymagający i szukasz nowego miejsca, w którym feedback jest czymś naturalnym, ludzie są sobie wdzięczni za pomoc, grają do jednej bramki, wspólnie świętują każdą udaną kampanię i tworzą zgrany, zaangażowany team, w którym po prostu chce się działać?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy samodzielnego i zaangażowanego Marketing Communication Ownera 🔥


Samodzielnego, ponieważ planując i zarządzając działaniami marketingowymi - od pomysłu po egzekucję - zyskasz realny wpływ na kształt komunikacji, kierunek rozwoju i wyniki dwóch marek, które poprowadzisz. Dzięki samodzielnej pracy zespół w pełni Ci zaufa, traktując Cię jak partnera i ogarniając tematy od A do Z, a Ty zyskasz przestrzeń na pracę koncepcyjną i ciągłe testowanie nowych rozwiązań.


Zaangażowanego, ponieważ dołączysz do zespołu ludzi z pasją do tego, czym się zajmują, więc wkładając całe serce w obie marki, które poprowadzisz, łatwiej Ci będzie złapać wspólny język z wymagającym teamem, a codzienne rozwijanie sprzedaży stanie się dla Ciebie bardziej misją, niż zwykłą pracą.


Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?


W wielkim skrócie: jako jedyna organizacja w Polsce łączymy dwa komplementarne światy związane z analizą danych - edukację osób, które dopiero wchodzą w tę tematykę oraz rozwój specjalistów, którzy chcą podnosić już posiadane skille analityczne. W tym celu rozwijamy dwie osobne marki:

- w DataHeroes pomagamy ludziom przebranżowić się i wejść do świata analizy danych od zera,

- w DataDo wspieramy tych, którzy już w tym świecie są, dostarczając im praktyczną wiedzę, narzędzia i społeczność ekspertów.


Obie marki tworzą spójny ekosystem, stanowiąc drogę do rozwoju i konkretnych wyników zawodowych, a przede wszystkim - odpowiadając na realne, istotne potrzeby rynku.

Tym samym, dostarczając klientom dopracowane, praktyczne produkty edukacyjne, zmieniamy ich życia na lepsze, a klienci odwdzięczają się nam zaufaniem i lojalnością - wracają do nas po kolejne szkolenia i sami proszą o wsparcie w rozwoju zawodowym. A to znowu znacznie ułatwia nam skalowanie sprzedaży.


W praktyce oznacza to, że oba brandy, w których przejmiesz stery marketingowo-sprzedażowe, nie są nikomu niepotrzebnymi wydmuszkami, a dobrze przemyślanymi, uzupełniającymi się elementami układanki. Jeżeli więc lubisz puzzle to ułożenie skutecznej komunikacji, zbudowanie działających lejków sprzedażowych i poprowadzenie zespołu będą dla Ciebie nie lada rozrywką 🧩.


Na co dzień będziesz dbać o to, by pomysły zamieniały się w realne wyniki. Zaplanujesz lejki sprzedażowe, ułożysz strukturę kampanii, zaplanujesz komunikację, przygotujesz action plan - od mailingu i reklam po spójny przekaz między markami - a gdy uznasz, że coś warto zrobić od razu, po prostu to zrobisz. Tym samym wyznaczysz kierunek, zbudujesz plan i pomożesz zrozumieć, dlaczego robimy to, co robimy - decydując, jakie komunikaty, kanały i formaty przyniosą rezultaty, analizując wyniki i wyciągając z nich wnioski.


Współpracować będziesz z zaangażowanymi i sprytnymi asystentkami, które - korzystając z AI - pomogą Ci w operacyjnych zadaniach, tj: proste copy, sociale, zmiany na stronach, konfiguracja kampanii i narzędzi, odpisywanie klientom, mailingi. Im lepsze dasz instrukcje, tym efektywniejsze wsparcie dostaniesz.


Skupisz się na tym, by wskazywać wszystkim kierunek, łączyć fakty, analizować wyniki i wyciągać wnioski, które przełożą się na konkretne decyzje i kolejne kroki. Będziesz pracować koncepcyjnie, dając zespołowi strategiczne spojrzenie, instrukcje i rekomendacje, ale też operacyjnie - wykonując niezbędne grafiki, montując rolki, opracowując copy do maili lub kampanii czy konfigurując je w managerze reklam. Nie będziesz Project Managerem - będziesz Ownerem, który łączy strategiczne myślenie z działaniem 🎯.


W obu markach Twoja rola będzie wyglądać nieco inaczej.

DataHeroes posiada typowo “miękką” komunikację. Jest już rozpoznawalna i mocno zakorzeniona w branży edukacyjnej. Dagmara (założycielka) zbudowała autentyczny wizerunek osoby i firmy, która realnie pomaga ludziom zmieniać ich życia i rozwijać nowe kompetencje. Twoim zadaniem będzie mądre wykorzystanie tej komunikacji - istniejących materiałów, danych i ogromnego potencjału, jaki tkwi w świadomości marki i jej społeczności. To również przestrzeń na przenoszenie klientów do nowego brandu - DataDo.


Z kolei DataDo to zupełnie inny etap - projekt “od białej kartki”. Tu będziesz eksperymentować, testować, analizować dane i budować od podstaw komunikację skierowaną do osób, które już działają w branży. Ta marka nie będzie oparta na osobie Dagmary - jej zadaniem jest pokazanie know-how, konkretów, rzetelnej wiedzy i budowanie silnej społeczności. Ważnym założeniem jest też budowanie takiej komunikacji, by ludzie od razu rozumieli różnicę między DataHeroes a DataDo i trafiali dokładnie tam, gdzie powinni.


W obu przypadkach ważne jest jedno: komunikacja ma działać. Lubimy wykorzystywać dobry content, case studies, opinie klientów i wartościowe materiały, ale każdy z tych elementów ma ostatecznie rozwijać sprzedaż. Mając to na uwadze i korzystając z pomocy zespołu o takim właśnie nastawieniu, łatwiej będzie Ci zagospodarować kanały komunikacji: od Face, Instagrama, po TikTok, LinkedIn, Reddit czy YouTube 📱.


Co istotne: nie musisz być ekspertem od analizy danych - od tego mamy innych ludzi. Ty zajmiesz się marketingiem i sprzedażą. Do tego Paulina, Twoja bezpośrednia przełożona, jest osobą, która zbudowała obecną komunikację, zna obie marki na wylot i dalej będzie Twoim merytorycznym wsparciem, gdy tylko będziesz go potrzebować. Będzie też przekazywać Ci odpowiedzialność krok po kroku, zgodnie z procesami, które buduje w organizacji, aby wdrożyć Cię małymi krokami, a nie w trybie “YOLO”.


Jesteśmy małym teamem, ale już na tym etapie myślimy o skalowaniu. Budujemy procesy, więc jeśli tylko dostrzeżesz w organizacji wąskie gardło i zgłosisz to Paulinie, z pewnością zadba ona o to, aby stworzyć w tym miejscu skuteczny standard.


W codziennej pracy wspierać Cię będzie też Dagmara - właścicielka - która jest zawsze otwarta, aktywna i z pewnością będzie ciekawa wszystkich Twoich pomysłów. Tak więc gdy tylko spotkacie się i przedstawisz jej swoje rozwiązania, z pewnością szybko pchniecie tematy do przodu (to zdecydowanie styl pracy Dagmary).


Z kolei w DataDo będziesz dodatkowo współpracować z Paulą, która zna tę markę od podszewki i ogarnia działania operacyjne - od konferencji, po kwestie produktowe, techniczne czy związane ze stroną internetową marki.

Wspólnie z Pauliną i Dagmarą będziesz regularnie siadać do danych, wyników i pomysłów - po to, żeby zachować otwartą głowę i czujność w decyzjach. Na takich spotkaniach często pojawia się mnóstwo nowych kierunków - i tu przyda się Twoja asertywność i umiejętność odsiewania tych do wdrożenia od takich, które mogą poczekać ⌛. 

Zespół, do którego dołączysz, to łącznie sześć osób z dużym zaangażowaniem i realnym poczuciem odpowiedzialności. Wszyscy tu działają sprawnie, unikają marnowania czasu i stale szukają sposobów na poprawę efektywności. Tak więc codzienną pracę ułatwią Ci narzędzia, np: Trello, Telegram, MailerLite, Framer, Canva, Gamma, CapCut, Captions i wiele innych. Do tego, gdy znajdziesz coś, co dodatkowo poprawi działanie zespołu - testuj śmiało (oczywiście z głową i pamiętając o bezpieczeństwie danych). Jeśli narzędzie zadziała, wdrożymy od razu u wszystkich 🔧.


Kiedy coś pójdzie nie tak - nie szukamy winnych. Wedle zasady “own it, fix it, move on” - bierzemy odpowiedzialność, poprawiamy i idziemy dalej. To dla wszystkich ważna zasada, dlatego na każdym kroku otrzymasz szczery feedback (dotyczący Twojej pracy, nie osoby!), otwartą komunikację, bez nadzoru z zegarkiem w ręku - najważniejsze, żeby działać transparentnie, dowieźć tematy, uzyskać efekty i mieć frajdę z wykonanej pracy  🤝.


Jeżeli potrzebujesz dodatkowo zobrazować sobie to, do jakiego teamu dołączysz i w jaki sposób do tej pory prowadziliśmy komunikację projektów, którymi się zaopiekujesz, rekomenduję Ci zajrzeć w poniższe linki:

https://www.youtube.com/@bideveloper_dagmaraanuszczyk/

https://www.instagram.com/dagmaraanuszczyk/

https://www.instagram.com/datado_pl/


Wyznajemy zasadę: efektywność dzięki podziałowi ról 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ zajmiesz się:

  • opracowaniem strategii komunikacji dla DataHeroes i DataDo i pilnowaniem spójności obu brandów,

  • opracowaniem lejków sprzedażowych, koncepcją i rozplanowaniem landing page’ów oraz doborem kanałów komunikacji i planowaniem kampanii do grup docelowych obu marek,

  • opracowaniem manuali i wytycznych do zadań (np. do komunikatów, sekwencji maili, itp),

  • wsparciem operacyjnym i bieżącą realizacją zadań marketerskich, np. zrobienie researchu, grafik, treści, copy do maili czy postów

  • zlecaniem i nadzorem nad realizacją zadań przygotowanych przez zespół i freelancerów,

  • nadzorem nad realizowanymi kampaniami, analizą wyników, wyciąganiem wniosków i dawaniem rekomendacji oraz instrukcji do zespołu,

  • pilnowaniem kalendarza publikacji,

  • nadzorem nad działaniami typu SEO, blog, pozycjonowanie w narzędziach AI,

  • wspieraniem (strategicznie i merytorycznie) asystentek,

  • bieżącą komunikacją projektową i statusowaniem z zespołem,

  • kontaktem z podwykonawcami,

  • testowaniem nowych narzędzi marketingowych oraz AI,

  • konwertowaniem pomysłów na kierunki działań w strategii,

  • współtworzeniem nowych produktów marek (wspólnie z Dagmarą i Pauliną).


Za zadania takie, jak:

  • sprzedaż,

  • obsługa klienta,

  • układanie procesów operacyjnych,

  • konfigurowanie produktów na stronach www,

  • obsługa techniczna i programistyczna,

  • sprawy finansowe oraz kadrowo-księgowe,

  • przygotowanie raportów firmowych

odpowiedzialne są w firmie inne osoby. Dzięki temu zyskasz czas niezbędny do rozwijania DataHeroes oraz DataDo i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie przybliżają Cię do zaplanowanych wyników.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Autonomię w rozwijaniu strategii komunikacyjno-sprzedażowych dwóch marek, z jednoczesnym wsparciem całego zespołu w podejmowanych krokach ✊,

  • Realny wpływ na biznesowy rozwój projektów, którymi z chęcią pochwalisz się znajomym, rodzinie lub w swoim CV,

  • Wolną rękę w decyzjach i zaufanie do Twoich kompetencji,

  • Zaangażowany zespół do dyspozycji, który z inicjatywą podejmie się nowych zadań 💪,

  • Docenienie Twojego zapału oraz systematyczny feedback - od ludzi, którym naprawdę zależy - dzięki czemu atmosfera w teamie jest zdrowa i zawsze możesz liczyć na wsparcie,

  • Niszowy produkt i silne USP, co ułatwi Ci prowadzenie skutecznej komunikacji do klientów 🪄,

  • Współpracę w środowisku, w którym na pierwszym miejscu stawia się ciągły rozwój, testowanie nowych rozwiązań i nie szuka się winnych, a usprawnień,

  • Przestrzeń do eksperymentowania, wyciągania wniosków i zgłaszania ulepszeń procesowych,

  • Możliwość wszechstronnego rozwoju w marketingu oraz wsparcie merytoryczne (techniczne), gdy tylko będziesz go potrzebować,

  • Przemyślany onboarding, w którym stopniowo wdrożysz się w kolejne obszary działania 📑,

  • Określony zakres obowiązków, jasne zasady współpracy i prosta struktura w firmie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci wdrożyć się w organizację,

  • Skrócony proces decyzyjny (nie czekamy, nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,

  • Codzienną pracę zorganizowaną w narzędziu Trello, w oparciu o harmonogramy i statusy z zespołem,

  • Pracę w firmie z luźną atmosferą 💫,

  • Możliwość korzystania i wdrażania nowych narzędzi wspomagających efektywność pracy,

  • Otwartość na zakup szkoleń, kursów,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne podejście do godzin pracy (każdy musi czasem załatwić coś na mieście lub zrobić pranie),

  • Spotkania integracyjne (raz na rok).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, od strategii po egzekucję (co najmniej 4 lata doświadczenia) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń projektów 💡,

  • Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności: freelancing / biznes / startup (co najmniej 1 rok doświadczenia), z umiejętnością analizy błędów i ich wpływu na rozwój,

  • Doświadczenie zdobyte w różnych firmach i branżach (np. 2–3 organizacjach),

  • Doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacji oraz lejków sprzedażowych,

  • Doświadczenie w dobieraniu zespołów projektowych i koordynowaniu pracy różnych specjalistów, np. grafików, copywriterów, specjalistów perfo, itp,

  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji zadań marketingowych, np. opracowanie koncepcji postów SoMe, konfiguracja kampanii, robienie researchu, wyciąganie insightów konsumenckich, opracowanie buyer person, briefowanie, itp.,

  • Doświadczenie w optymalizowaniu pracy z pomocą AI oraz determinacja do rozwoju w tym zakresie 🤖,

  • Doświadczenie oraz biegłość w pracy na narzędziu do organizowania pracy, np. Trello, Monday, Asana, ClickUp lub innym 🔨,

  • Doświadczenie w wyszukiwaniu dostawców i koordynowaniu współprac z freelancerami / firmami zewnętrznymi,

  • Umiejętność rozróżniania i prowadzenia komunikacji marki osobistej oraz eksperckiej,

  • Umiejętność analizowania danych (Google Analytics) i podejmowania decyzji na ich podstawie (dane i wyniki, a nie przeczucia),

  • Umiejętność zlecania zadań, odbiorów prac, prowadzenia statusów projektowych i egzekwowania działań oraz terminów 📅,

  • Elastyczność i wszechstronność oraz umiejętność pracy na wielu wątkach jednocześnie - od strategii, po SoMe czy performance,

  • Umiejętność przekładania pomysłów ze spotkań na realne rozwiązania marketingowe w strategii oraz action planie (pomysł -> koncepcja -> plan działań),

  • Silne nastawienie na dowożenie wyników i projektów, współpracę zespołową i samorozwój (książki, szkolenia),

  • Szeroka wiedza marketingowa oraz chęć holistycznego rozwoju w tym zakresie,

  • Samodzielność oraz nastawienie na szukanie rozwiązań (problem-solving),

  • Asertywność,

  • Wysokie poczucie odpowiedzialności - zarówno za własną pracę, jak i działania zespołu,

  • Gotowość do przyjmowania feedbacku i otwartość na konstruktywną komunikację,

  • Otwartość na tworzenie manuali dla zespołu i dzielenie się wiedzą z innymi,

  • Świadomość znaczenia porażek w procesie nauki i umiejętność wyciągania wniosków,

  • Dobra samoorganizacja pracy, zadaniowość, systematyczność i terminowość,

  • Umiejętność pracy w elastycznej strukturze, z szybkim procesem decyzyjnym,

  • Znajomość oraz umiejętność pracy na narzędziach, tj. Mailerlite, Canva, Framer, Captions lub ich odpowiednikach,

  • Znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),

  • Własny sprzęt do pracy,

  • Doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem końcowym B2B lub B2C (bardzo mile widziane),

  • Doświadczenie w pracy z marką edukacyjną / szkoleniową (mile widziane),

  • Doświadczenie w budowaniu lub rozwijaniu nowych marek od podstaw (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬

  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀

  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (usystematyzowana rozmowa, ok. 40-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞

  4. W ciągu 1-2 dni roboczych po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱

  5. Organizujemy drugą rozmowę (Google Meet). Poznajesz właścicielkę firmy, Dagmarę oraz managerkę, Paulinę. Zadajecie sobie wzajemnie pytania, aby lepiej się poznać. Sprawdzacie, czy nadajecie na tym samych falach  🤝

  6. Możesz (ale nie musisz) otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝

  7. W ciągu 2-3 dni po spotkaniu/zrobieniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem📱

  8. Rozmawiamy o szczegółach i przedstawiamy naszą propozycję współpracy 💬

  9. Formalizujemy współpracę 📄

  10. Startujemy! 🚀


Rodzaj umowy: wyłącznie kontrakt B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Wymagane umiejętności

content marketing
strategiczne planowanie
AI
copywriting
digital marketing
e-mail marketing
empatia
Google Analytics

Mile widziane

analiza
Google Ads
CapCut
ChatGPT
design
Canva
Facebook Ads
Meta Ads

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.11.2025

Samodzielny i zaangażowany Marketing Communication Owner

Podsumowanie oferty

Samodzielny i zaangażowany Marketing Communication Owner

-, Poznań

Data Hero Dagmara Anuszczyk

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Data Hero Dagmara Anuszczyk z siedzibą w 8A, 58-111 Gogołów (dalej jako "administrator"). Masz pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.