Jako firma rekrutacyjna jesteśmy świadomi, że każdy solidny biznes napędzają ludzie z odpowiednio dopasowanymi kompetencjami. Nasz styl zarządzania i partnerskie podejście pozwalają nam na elastyczne dostosowanie się do Twoich potrzeb i zapewniają pełne wsparcie podczas współpracy. W związku z ciągłym rozwojem i dużą liczbą projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:
- Tworzenie, wdrażanie i nadzorowanie strategii marketingowych z uwzględnieniem zarówno celów sprzedażowych, jak i wizerunkowych
- Budowanie i utrzymywanie spójnego wizerunku marek na rynku, dopasowanego do wartości, specyfiki i oczekiwań grup docelowych w Polsce oraz na rynkach międzynarodowych
- Planowanie i realizacja kreatywnych kampanii promocyjnych (online i offline), z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i trendów marketingowych
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za social media oraz influencer marketing – motywowanie, koordynacja działań i rozwijanie kompetencji zespołu
- Analiza efektywności działań marketingowych, w tym monitorowanie wskaźników KPI (ROI, CTR, engagement rate) oraz raportowanie wyników i rekomendowanie optymalizacji
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie kreacji, media planowania oraz optymalizacji budżetów mediowych
- Koordynowanie działań z innymi działami firmy, takimi jak sprzedaż i produkt, w celu osiągania wspólnych celów biznesowych
- Śledzenie i analiza trendów w branży gamingowej oraz nowoczesnych technologii marketingowych, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań do strategii firmy
- Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w marketingu i brandingu, preferowane w branży gamingowej, technologicznej lub rozrywkowej
- Udokumentowane sukcesy w budowaniu i rozwijaniu silnych marek, poparte konkretnymi rezultatami, takimi jak wzrost rozpoznawalności, skuteczne kampanie rebrandingowe lub zwiększenie sprzedaży
- Znajomość nowoczesnych strategii brandingowych oraz narzędzi marketingowych (Google Analytics, Brand24, narzędzia do automatyzacji marketingu)
- Zdolności przywódcze, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem, motywowaniu pracowników oraz rozwijaniu ich umiejętności
- Kreatywność i innowacyjność w podejściu do budowy wizerunku marki, szczególnie w kontekście marek o odważnym i wyrazistym charakterze
- Umiejętność analizy danych, wyciągania wniosków i przekładania ich na efektywne działania marketingowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym, umożliwiającym swobodną komunikację. Dodatkowy język będzie mile widziany
- Świadomość trendów technologicznych oraz elastyczność w dostosowywaniu strategii do dynamicznie zmieniającego się rynku
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie karty sportowej
- Kursy językowe
- Program rekomendacji pracowników
- Samochód służbowy + karta paliwowa
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Pomoc psychologiczno-prawna dla osób w potrzebie
- Pakiet dodatkowych benefitów