Asystent/ka ds. administracji i koordynacji szkoleń
Firma szkoleniowo-doradcza Develor Polska Sp. z o.o. jest spółką typu joint-venture powstałą w oparciu o istniejącą na naszym rynku od ponad 20 lat polską firmę szkoleniową Fun/Skills Hunters oraz jedną z największych w Europie firm z branży szkoleniowo-doradczej Develor International, obecną w 15 krajach, posiadającą szerokie zaplecze metodologiczne i ponad 30 letnie doświadczenie pozwalające zarówno na realizację unikalnych projektów lokalnych jak i dużych projektów o charakterze regionalnym. Mamy ambitne plany zarówno w Europie jak i w Polsce, dlatego też poszukujemy uporządkowanej i pełnej pozytywnej energii osoby, która wesprze nasze biuro w W-wie na stanowisku:
Asystent/ka ds. administracji i koordynacji szkoleń
Zakres obowiązków:
Koordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
Wsparcie administracyjne szkoleń i projektów doradczych zarówno offline jak i online
Opieka nad kalendarzem trenerów i harmonogramem szkoleń
Przygotowywanie materiałów przed i po szkoleniowych
Bieżące wsparcie techniczno-organizacyjny podczas szkoleń online
Wystawianie faktur na bazie wytycznych od Key Account Managerów
Raportowanie prac i dbałość o odpowiednie dane w systemie CRM oraz bazie wiedzy
Dbałość o proces szkoleniowy i doświadczenia uczestników poprzez pracę nad udostępnianiem i udoskonalaniem narzędzi wspierających uczenie – blended/x-tended learning na bazie wytycznych od Trenera
Organizowanie szkoleń od strony logistycznej – hotele, sale szkoleniowe lub uzgodnienia z klientem kwestii sal
Zapewnienie estetyki materiałów dla klientów i uczestników szkoleń od strony graficznej
Stały kontakt i współpraca z Centralą Develor m.in. przygotowywanie miesięcznych i rocznych raportów;
Oczekujemy:
Solidnego doświadczenia na podobnym stanowisku;
Dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację ustną i pisemną;
Bardzo dobrej orientacji w programach pakietu MS Office (Excell, Power Point, MS Teams);
Dokładności i sumienności w pracy;
Pozytywnego nastawienia do świata i ludzi;
Samodzielności i zaangażowania w pełnione obowiązki;
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zespołu.
Oferujemy:
Przyjazne środowisko pracy wśród pełnych entuzjazmu profesjonalistów oraz traktowanie na równi z innymi członkami zespołu;
Kontakt z międzynarodowymi współpracownikami i partnerami firmy w języku angielskim;
Możliwość doskonalenia i rozwoju zawodowego w ramach wewnętrznych programów szkoleniowych (także zagranicznych)
Wynagrodzenie stałe plus możliwość uzyskania premii uzależnionej od ilości projektów firmy
Pracę w stałych godzinach 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku w modelu hybrydowym (2 dni w biurze Ursynów pozostałe online)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich aplikacji CV ze zdjęciem
Do oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych”.
Asystent/ka ds. administracji i koordynacji szkoleń
Asystent/ka ds. administracji i koordynacji szkoleń