Asystent_ka administracji
Twoja przyszła firma
Naszym klientem jest międzynarodowa instytucja finansowa oferująca usługi bankowości. Od 20 lat działa na rynku polskim wspierając branżę motoryzacyjną.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta_ki administracji. Osoba w tej roli wesprze dział sprzedaży flotowej w pracy z bazą dokumentów i danych, w kontakcie z obecnymi klientami, którym kończą się umowy, i w innym procesach administracyjnych.
Oczekiwania
Mile widziane pierwsze doświadczenie na stanowisku administracyjnym/związanym z dokumentacją (np. recepcja)
Znajomość pakietu MS Office
Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne
Skrupulatność i rzetelność
Umiejętności analityczne
Orientacja na klienta
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Obowiązki
Wydłużanie i skracanie umów zgodnie z ustaloną procedurą,
Opieka nad poprawnością danych w systemie,
Kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przedłużenia lub zakończenia umowy bądź wyjaśnienia nieścisłości w dokumentach (nie jest to kontakt sprzedażowy),
Przygotowywanie dokumentacji dot. zmian w umowie,
Współpraca z działami w zakresie obsługi umów,
Uczestniczenie w procesie obsługi klienta,
Wprowadzanie zmian do systemu.
Oferta
Zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie
Praca od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin (40h/tydzień),
Model hybrydowy: 3x tygodniowo z biura przy Rondzie ONZ,
Pracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
Karta Multisport, ubezpieczenie Medicover.
Asystent_ka administracji
Asystent_ka administracji