HR and Team Operations Coordinator

- PLNNetto miesięcznie - Dowolna
HR

HR and Team Operations Coordinator

HR
Centrum, Warszawa

Devire

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
- PLN
Netto miesięcznie - Dowolna

Opis stanowiska

Twoja przyszła firma

Dla naszego klienta - międzynarodowej instytucji finansowej - poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu HR jako HR and Team Ops Coordinator

Na tym stanowisku będziesz wspierać obszar L&D poprzez bieżącą koordynację pracy zespołu oraz nadzór nad realizacją procesów. Do Twoich zadań będzie należeć również szeroko pojęta administracja HR, przygotowywanie raportów i zestawień, opieka nad systemami benefitowymi i wsparcie w innych działaniach operacyjnych w obszarze HR. Będziesz raportować do HR Managera i pełnić istotną rolę we wspieraniu sprawnej organizacji pracy działu HR.

Jeśli jesteś osobą, która łączy otwartość, dobrą komunikację, team-playing i zainteresowanie obszarem HR-owym, a dodatkowo czujesz się pewnie w Excelu i potrafisz motywować swoich współpracowników - zapraszamy do rekrutacji! 

Oczekiwania

  • Doświadczenie w zakresie kadrowo-płacowym i administrowaniu benefitami, np. na stanowiskach w obszarze HR Operations / HR Generalist 

  • Doświadczenie w firmie outsourcingowej (np. agencji rekrutacyjnej) będzie dużym atutem 

  • Znajomość pakietu MS Office (z naciskiem na Excel) 

  • Umiejętności analityczne, wiedza z zakresu prawa pracy, zaznajomienie z tematyką ubezpieczeń społecznych

  • Znajomość narzędzi kadrowo-płacowych i benefitowych będą dużym atutem 

  • Terminowość, skrupulatność i rzetelność

  • Komunikacja, zaangażowanie, duże zdolności interpersonalne

  • Otwartość, umiejętność słuchania innych oraz wysoki poziom zdolności organizatorskich

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym

  • Dyskrecja (z uwagi na dostęp do poufnych danych)

Obowiązki

Koordynacja procesów HR oraz organizacja pracy zespołu L&D:

  • Administracja i organizacja szkoleń

  • Administracja personalna (onboarding, benefity, część dokumentacji pracowniczej, skierowania na badania medycyny pracy)

  • Raportowanie absencji i zarządzanie zadaniami w przypadku nieobecności osób z zespołu 

  • Back-up dla pełnego zakresu administracji kadrowej

  • Nadzór nad potrzebami i rozwój merytoryczny w zakresie raportowania i analityki procesów HR

  • Raportowanie wykonanych zadań i ustalonych KPI 

  • Obsługa i administrowanie świadczeniami pozapłacowymi oraz ZFŚS

  • Współpraca z wybranymi dostawcami świadczeń, w tym usług medycznych i ubezpieczeniowych 

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie w zakresie benefitów 

  • Przygotowanie danych do list płac w zakresie benefitów 

  • Plan szkoleń i rozwoju pracowników 

  • Wsparcie w zakresie dokumentacji dot. rozmów rocznych oraz uzupełnienie bazy danych w MS Excel niezbędnych do kalkulacji nagrody rocznej

  • Wsparcie rozwoju pracowników

  • Ustalanie i rozliczanie indywidualnych celów rocznych

Oferta

  • umowa o pracę na pełny etat 

  • praca hybrydowa z możliwością częstej pracy zdalnej 

  • biuro zlokalizowane w ścisłym centrum Warszawy 

Wymagane umiejętności

Administracja Kadrowa

Microsoft Office Excel

prawo pracy

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

komunikacja interpersonalna

TETA

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 08.12.2025

HR and Team Operations Coordinator

- PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Podsumowanie oferty

HR and Team Operations Coordinator

Centrum, Warszawa
Devire
- PLNNetto miesięcznie - Dowolna
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Devire Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerzolimskie 56C (dalej jako "administrator"). Masz... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.