HR and Team Operations Coordinator
Twoja przyszła firma
Dla naszego klienta - międzynarodowej instytucji finansowej - poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu HR jako HR and Team Ops Coordinator.
Na tym stanowisku będziesz wspierać obszar L&D poprzez bieżącą koordynację pracy zespołu oraz nadzór nad realizacją procesów. Do Twoich zadań będzie należeć również szeroko pojęta administracja HR, przygotowywanie raportów i zestawień, opieka nad systemami benefitowymi i wsparcie w innych działaniach operacyjnych w obszarze HR. Będziesz raportować do HR Managera i pełnić istotną rolę we wspieraniu sprawnej organizacji pracy działu HR.
Jeśli jesteś osobą, która łączy otwartość, dobrą komunikację, team-playing i zainteresowanie obszarem HR-owym, a dodatkowo czujesz się pewnie w Excelu i potrafisz motywować swoich współpracowników - zapraszamy do rekrutacji!
Oczekiwania
Doświadczenie w zakresie kadrowo-płacowym i administrowaniu benefitami, np. na stanowiskach w obszarze HR Operations / HR Generalist
Doświadczenie w firmie outsourcingowej (np. agencji rekrutacyjnej) będzie dużym atutem
Znajomość pakietu MS Office (z naciskiem na Excel)
Umiejętności analityczne, wiedza z zakresu prawa pracy, zaznajomienie z tematyką ubezpieczeń społecznych
Znajomość narzędzi kadrowo-płacowych i benefitowych będą dużym atutem
Terminowość, skrupulatność i rzetelność
Komunikacja, zaangażowanie, duże zdolności interpersonalne
Otwartość, umiejętność słuchania innych oraz wysoki poziom zdolności organizatorskich
Język angielski na poziomie komunikatywnym
Dyskrecja (z uwagi na dostęp do poufnych danych)
Obowiązki
Koordynacja procesów HR oraz organizacja pracy zespołu L&D:
Administracja i organizacja szkoleń
Administracja personalna (onboarding, benefity, część dokumentacji pracowniczej, skierowania na badania medycyny pracy)
Raportowanie absencji i zarządzanie zadaniami w przypadku nieobecności osób z zespołu
Back-up dla pełnego zakresu administracji kadrowej
Nadzór nad potrzebami i rozwój merytoryczny w zakresie raportowania i analityki procesów HR
Raportowanie wykonanych zadań i ustalonych KPI
Obsługa i administrowanie świadczeniami pozapłacowymi oraz ZFŚS
Współpraca z wybranymi dostawcami świadczeń, w tym usług medycznych i ubezpieczeniowych
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie w zakresie benefitów
Przygotowanie danych do list płac w zakresie benefitów
Plan szkoleń i rozwoju pracowników
Wsparcie w zakresie dokumentacji dot. rozmów rocznych oraz uzupełnienie bazy danych w MS Excel niezbędnych do kalkulacji nagrody rocznej
Wsparcie rozwoju pracowników
Ustalanie i rozliczanie indywidualnych celów rocznych
Oferta
umowa o pracę na pełny etat
praca hybrydowa z możliwością częstej pracy zdalnej
biuro zlokalizowane w ścisłym centrum Warszawy
HR and Team Operations Coordinator
HR and Team Operations Coordinator