Kierownik ds. Jakości
Twoja przyszła firma
Aktualnie dla naszego Klienta prowadzimy rekrutację na stanowisko: Kierownik ds. Jakości
Oczekiwania
Doświadczenie w obszarze zarządzania jakością w środowisku przemysłowym.
Dobra znajomość zasad i wymagań systemów jakości (ISO 9001).
Umiejętność analizy danych i rozwiązywania problemów w sposób metodyczny.
Samodzielność, dokładność i orientacja na wyniki.
Umiejętność zarządzania zespołem - motywowania, delegowania zadań i wspierania rozwoju pracowników.
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Mile widziane: doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych (np. Lean, Six Sigma) oraz znajomość narzędzi jakościowych i metod ciągłego doskonalenia.
Obowiązki
Utrzymanie, rozwój i doskonalenie systemu zarządzania jakością w organizacji.
Nadzór nad jakością procesów produkcyjnych oraz inicjowanie działań usprawniających.
Kierowanie zespołem jakości - planowanie zadań, wspieranie rozwoju pracowników i monitorowanie wyników.
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych oraz wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych.
Współpraca z działami produkcji, inżynierii, zakupów, serwisu i R&D w celu podnoszenia jakości produktów i procesów.
Analiza wskaźników jakościowych oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji usprawnień.
Udział w projektach rozwojowych i optymalizacyjnych, promowanie kultury ciągłego doskonalenia.
Oferta
Stabilne zatrudnienie na pełny etat w firmie produkcyjnej.
Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnym środowisku produkcyjnym.
Stałe wynagrodzenie + premia roczna.
Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
Możliwość rozwoju zawodowego i realny wpływ na procesy.
Kierownik ds. Jakości
Kierownik ds. Jakości