Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Centrum, Warszawa

Devire

Pełny etat
Dowolna
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Obsługa telefoniczna
MS Office
obsługa klienta

Znajomość języków

Polski: C2

Mile widziane

komunikacja interpersonalna

Opis stanowiska

Twoja przyszła firma

Dla naszego Klienta, międzynarodowej instytucji finansowej oferującej Klientom usługi z zakresu bankowości, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Oczekiwania

  • Posiadają minimum 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta

  • Posiadają wykształcenie co najmniej średnie

  • Dobra znajomość pakietu MS Office,

  • Zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność,

  • Umiejętność sprawnej komunikacji z klientami i współpracownikami,

  • Dobra organizacja pracy i odporność na stres.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klientów poprzez czat online (Live Chat) lub inne kanały pisemne komunikacji.

Obowiązki

  • Obsługa telefoniczna klientów w ruchu przychodzącym

  • Obsługa klientów za pośrednictwem Portalu Klienta i w bankowości elektronicznej EBP

  • Realizacja dyspozycji klientów zlecanych telefonicznie i elektronicznie

  • Wykonywanie innych zadań wynikających z procesu obsługi klientów takich, jak wykonywanie połączeń zwrotnych do klienta i potwierdzanie transakcji wymagających dodatkowej autoryzacji

Jak pracujemy?

  • Obsługa Klienta odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00

  • Godziny pracy są elastyczne – zaczynasz dzień między 8:00 a 10:00 i pracujesz 8 godzin dziennie

  • Nie prowadzimy sprzedaży – koncentrujemy się wyłącznie na profesjonalnej i empatycznej obsłudze klienta

Oferta

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie via Devire lub umowę o pracę via Devire

  • Praca od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach (8/10-16/18)

  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie szkoleniowym (3 dni z biura i 2 dni z domu)

  • Dogodna lokalizacja biura w centrum Warszawy (Rondo ONZ)

  • Praca w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Pakiet benefitów - karta sportowa oraz ubezpieczenie medyczne

Wymagane umiejętności

Obsługa telefoniczna
MS Office
obsługa klienta

Znajomość języków

Polski: C2

Mile widziane

komunikacja interpersonalna

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 01.12.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum, Warszawa

Devire

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Devire Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerzolimskie 56C (dalej jako "administrator"). Masz... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.