Specjalista ds. contentu z doświadczeniem w pracy agencyjnej

Marketing

Specjalista ds. contentu z doświadczeniem w pracy agencyjnej

Marketing

-, Gdańsk +2 Lokalizacje

Deweloperni

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

tik tok
social media
strategiczne planowanie
content marketing
copywriting
rolki
kreatywność

Znajomość języków

Polski: C2

Opis stanowiska

Cześć! 🙂


Jeśli potrafisz ubrać pomysł w zdanie tak, że zatrzymuje scroll,a gra słów to dla Ciebie codzienność - czytaj dalej. 💪 Szukamy kreatywnej osoby do zespołu, która nie tylko pisze, ale przede wszystkim myśli, kombinuje, potrafi zaskoczyć jednym zdaniem i tworzy rzeczy, które się zapamiętuje!

Pracujemy z markami z branży nieruchomości i inwestycji premium, więc jeśli lubisz wyzwania, trudne briefy i estetykę na poziomie - odnajdziesz się u nas idealnie.


Zgłoś się, jeśli:

  • potrafisz bawić się słowem,

  • piszesz świadomie - wiesz dla kogo, po co i w jakim kontekście tworzysz treść,

  • masz doświadczenie w pracy agencyjnej (min. 2 lata) i potrafisz to pokazać konkretnymi realizacjami,

  • Twoje portfolio broni się formą i jakością,

  • potrafisz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale też trafiają w ton komunikacji marki,

  • nie korzystasz bezrefleksyjnie z narzędzi AI - umiesz tworzyć, a nie generować,

  • wyczuwasz frazesy z daleka i wiesz, jak ich unikać. 


Co będziesz robić:

✔️ wymyślać i pisać hasła, koncepty, copy do kampanii,

✔️ opracowywać koncepcje kampanii reklamowych i komunikacji,

✔️ współtworzyć strategie marketingowe i wizerunkowe,

✔️ tworzyć content do social media (w tym krótkie formy video),

✔️ montować proste, estetyczne materiały wideo (Reels/TikTok),

✔️ przygotowywać harmonogramy publikacji i raporty,

✔️ pisać treści: landing page, strony www, mailingi, artykuły blogowe.


Szukamy osoby, która:

✔️ ma głowę pełną pomysłów,

✔️ potrafi bawić się słowem, ale zawsze z celem i sensem,

✔️ pisze tak, że czyta się to z przyjemnością,

✔️ umie przekuwać pomysł w koncept, a koncept w konkretny efekt,

✔️ potrafi myśleć wizualnie – widzi kampanię, zanim powstanie,

✔️ ma realnie min. 2 lata doświadczenia w agencji,

✔️ ma realnie min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu profili marek w Social Media,

✔️ pracowała z contentem premium lub wymagającymi markami,

✔️ potrafi myśleć strategicznie i analizować potrzeby odbiorcy,

✔️ czuje video: scenariusze, trendy, storytelling,

✔️ jest skrupulatna, zaangażowana i dba o jakość w każdym szczególe.


Co oferujemy:

✔️ w pełni zdalną pracę,

✔️ elastyczną współpracę (pełen etat lub część),

✔️ B2B (możliwe także UoP/UoZ),

✔️ prywatne ubezpieczenie zdrowotne,

✔️ ogromną swobodę działania i przestrzeń na kreatywność.


Jeśli czujesz, że w naszej Agencji jest miejsce właśnie dla Ciebie, wypełnij formularz: https://forms.gle/VrLaV4KqEQ3rWtuYA

Z wybranymi osobami skontaktujemy się niebawem. Kreatywnego dnia! 😊



Wymagane umiejętności

tik tok
social media
strategiczne planowanie
content marketing
copywriting
rolki
kreatywność

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 12.11.2025

Specjalista ds. contentu z doświadczeniem w pracy agencyjnej

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. contentu z doświadczeniem w pracy agencyjnej

-, Gdańsk

Deweloperni

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Łukasz Jaronik Brandmaster z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 107, (dalej jako "administra... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.