HireWise - Rekrutacja w Sprzedaży i Marketingu
Wierzymy, że prawdziwy rozwój sprzedaży to proces, dlatego pracujemy od A do Z. Przeprowadzamy audyt, wspólnie z klientem przygotowujemy strategię, procesy i wdrażamy narzędzia IT, a na koniec – profesjonalnie szkolimy i uzupełniamy zespół.
Naszym klientem jest firma zajmująca się produkcją suplementów diety z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku. Firma specjalizuje się w kompleksowej produkcji takich produktów jak tabletki, kapsułki oraz suplementy diety. Współpracuje z polskimi i zagranicznymi markami, zapewniając im wysoką jakość.
W związku z rozwojem zespołu obsługi klienta poszukujemy osoby, która zadba o sprawną komunikację z partnerami i wesprze wewnętrzne procesy operacyjne.
Zakres obowiązków
Obsługa bieżących zapytań klientów – mailowo i telefonicznie
Kwalifikowanie i przekazywanie zapytań do odpowiednich działów
Monitorowanie statusów realizacji oraz informowanie klientów o postępach
Wsparcie administracyjne: aktualizacja danych w CRM, tworzenie raportów i zestawień
Utrzymywanie wysokiej jakości komunikacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję
Poszukiwane kompetencje
Doświadczenie w obsłudze klienta B2B (mile widziane w branży produkcyjnej, farmaceutycznej lub kontraktowej)
Umiejętność prowadzenia jasnej, profesjonalnej komunikacji mailowej i telefonicznej
Samodzielność w planowaniu pracy, systematyczność i umiejętność raportowania
Zdolność szybkiego uczenia się, odporność na stres i asertywność w kontaktach z klientem
Analityczne myślenie i dobra organizacja pracy
Znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
Oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Wynagrodzenie w przedziale 7 000 – 8 000 zł brutto miesięcznie
Pracę stacjonarną w biurze w Pruszkowie
Przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi zawodowemu
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których CV będzie jasno wskazywało poszukiwane przez nas umiejętności i kompetencje. Proces rekrutacyjny będzie się składał z weryfikacji CV, 5-minutowej rozmowy telefonicznej, 45-minutowej wideo rozmowy kwalifikacyjnej, 90-minutowej rozmowy z elementami Assessment Center, spotkania w siedzibie firmy naszego klienta. Na koniec każdego etapu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty