Doradztwo, proponowanie rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Budowanie świadomości bezpieczeństwa pracy wśród pracowników.
Zarządzanie dokumentacją związaną z obszarem bezpieczeństwa i higieny pracy.
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad.
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe o specjalizacji BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP.
Minimum roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku (mile widziane w firmie medycznej).
Doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń.
Umiejętność audytowania i analizy sytuacji.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Dobra organizacja pracy.
Samodzielność w realizacji zadań (inicjatywa w działaniu).
Czynne prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.
Pracę na rzecz największej polskiej sieci laboratoryjnej, stale rozwijającego się branżowego lidera rynku.
Dostęp do niezbędnych narzędzi.
Praca w siedzibie firmy przy ul. Hallera.
Pakiet socjalny m.in: kartę MultiSport lub Medicover Sport, opiekę medyczną, możliwość grupowego ubezpieczenia, zniżki na badania laboratoryjne, kurs językowy online, możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych.