Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka, z genialnym planem zrewolucjonizowania rynku żywienia w Polsce. Ba, kiedyś myśleliśmy, że tylko cateringów dietetycznych, ale jak to się mówi - lecimy grubo, albo wcale. Nasza firma to przede wszystkim MasterLife CRM, czyli najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym w Polsce, oraz Dietly.pl – nasz flagowy produkt i jednocześnie największy w Polsce marketplace oferujący wybór ponad 400 cateringów dietetycznych.
Jako Customer Success wspieramy naszych klientów biznesowych, pomagając im rozwijać biznes, wdrażać innowacyjne rozwiązania i cieszyć się pełnią możliwości naszych systemów.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z klientami – w roli Customer Success, Customer Support lub podobnej.
- Umiejętność zarządzania relacjami – lubisz rozmawiać, pytać i znajdować rozwiązania.
- Dobra znajomość narzędzi CRM oraz systemów ERP (Masterlife to nasza perełka).
- Umiejętność analizy procesów biznesowych i proponowania usprawnień.
- Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych.
- Organizacja na medal – potrafisz skutecznie zarządzać swoim czasem i priorytetami.
- Chęć do ciągłego uczenia się i rozwoju – technologia nie stoi w miejscu, a my razem z nią!
Obowiązki
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Dietly i Masterlife – od onboardingów po cykliczne spotkania oceniające współpracę.
- Wsparcie techniczne i operacyjne w korzystaniu z systemu ERP – diagnozowanie problemów, przekazywanie zgłoszeń i monitorowanie ich realizacji.
- Analiza procesów biznesowych klientów i proponowanie usprawnień z wykorzystaniem systemu Masterlife (upselling i cross-selling).
- Organizacja webinarów, aktualizacja materiałów edukacyjnych i działania edukacyjne dla klientów.
- Monitorowanie wskaźników sukcesu klientów (KPI), przygotowywanie raportów i analiza efektywności działań.
- Współpraca z zespołem produktowym i działem sprzedaży w zakresie ulepszania systemu.
Oferujemy
- Umowę UZ 5100 - 5300 zł brutto lub B2B 5900 zł netto
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
- 3-miesięczny okres wdrożeniowy – zadbamy o Twoje wprowadzenie do naszych systemów i procesów, byś poczuł/a się pewnie w swojej roli.
- Płatne dni wolne oraz elastyczny czas pracy, żeby załatwić swoje sprawy, czy to w urzędzie, czy u dentysty - jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że życie potrafi być nieprzewidywalne. :)
- Praca hybrydowa (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie) - nowoczesne biuro w centrum Wrzeszcza (Garnizon).
- Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LUXMED.
- Zniżki na catering dietetyczny. ;)
- Turbo zespół – przekonaj się sam/-a!