Oferty
Customer Success Specialist
Nowa
Support

Customer Success Specialist

Gdańsk
5 900 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 100 - 5 300 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka, z genialnym planem zrewolucjonizowania rynku żywienia w Polsce. Ba, kiedyś myśleliśmy, że tylko cateringów dietetycznych, ale jak to się mówi - lecimy grubo, albo wcale. Nasza firma to przede wszystkim MasterLife CRM, czyli najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym w Polsce, oraz Dietly.pl – nasz flagowy produkt i jednocześnie największy w Polsce marketplace oferujący wybór ponad 400 cateringów dietetycznych.


Jako Customer Success wspieramy naszych klientów biznesowych, pomagając im rozwijać biznes, wdrażać innowacyjne rozwiązania i cieszyć się pełnią możliwości naszych systemów. 


Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z klientami – w roli Customer Success, Customer Support lub podobnej.
  • Umiejętność zarządzania relacjami – lubisz rozmawiać, pytać i znajdować rozwiązania.
  • Dobra znajomość narzędzi CRM oraz systemów ERP (Masterlife to nasza perełka).
  • Umiejętność analizy procesów biznesowych i proponowania usprawnień.
  • Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych.
  • Organizacja na medal – potrafisz skutecznie zarządzać swoim czasem i priorytetami.
  • Chęć do ciągłego uczenia się i rozwoju – technologia nie stoi w miejscu, a my razem z nią!


Obowiązki

  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Dietly i Masterlife – od onboardingów po cykliczne spotkania oceniające współpracę.
  • Wsparcie techniczne i operacyjne w korzystaniu z systemu ERP – diagnozowanie problemów, przekazywanie zgłoszeń i monitorowanie ich realizacji.
  • Analiza procesów biznesowych klientów i proponowanie usprawnień z wykorzystaniem systemu Masterlife (upselling i cross-selling).
  • Organizacja webinarów, aktualizacja materiałów edukacyjnych i działania edukacyjne dla klientów.
  • Monitorowanie wskaźników sukcesu klientów (KPI), przygotowywanie raportów i analiza efektywności działań.
  • Współpraca z zespołem produktowym i działem sprzedaży w zakresie ulepszania systemu.


Oferujemy

  • Umowę UZ 5100 - 5300 zł brutto lub B2B 5900 zł netto
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
  • 3-miesięczny okres wdrożeniowy – zadbamy o Twoje wprowadzenie do naszych systemów i procesów, byś poczuł/a się pewnie w swojej roli.
  • Płatne dni wolne oraz elastyczny czas pracy, żeby załatwić swoje sprawy, czy to w urzędzie, czy u dentysty - jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że życie potrafi być nieprzewidywalne. :)
  • Praca hybrydowa (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie) - nowoczesne biuro w centrum Wrzeszcza (Garnizon).
  • Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LUXMED.
  • Zniżki na catering dietetyczny. ;)
  • Turbo zespół – przekonaj się sam/-a!


5 900 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 100 - 5 300 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista(-ka) ds. Relacji z Użytkownikami

Nowa
4 000 - 6 000 pln
A&S sp. z o.o.
Kraków
Microsoft Office Excel
dobra organizacja pracy
CRM
Nowa

Asystent_ka ds. zaopatrzenia

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Microsoft Office
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (EV)

Nowa
BMZ Poland Sp. z o.o.
Gliwice
praca w grupie
wykształcenie wyższe
Microsoft Office
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
Kodland
Nikozja
, Praca zdalna
Zdalnie
CSS
HTML
JavaScript
Nowa

Specjalista/ka ds. Wsparcia Klienta

Nowa
4 000 - 6 000 pln
dhosting.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
multitasking
dobra organizacja pracy
komunikatywność
Nowa