• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskSupportCustomer Support Specialist
    Customer Support Specialist
    Nowa
    Support
    Dietly

    Customer Support Specialist

    Gdańsk
    1 320 USDNetto miesięcznie - B2B
    1 143 USDBrutto miesięcznie - UZ
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UZ
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    komunikatywność

    obsługa klienta

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Kim jesteśmy?

    Jesteśmy firmą należącą do Grupy Żabka, z genialnym planem zrewolucjonizowania rynku żywienia w Polsce. Ba, kiedyś myśleliśmy, że tylko cateringów dietetycznych, ale jak to się mówi - lecimy grubo, albo wcale. Nasza firma to przede wszystkim MasterLife CRM, czyli najbardziej rozbudowany system do zarządzania cateringiem dietetycznym w Polsce oraz Dietly.pl – nasz flagowy produkt i jednocześnie największy w Polsce marketplace, oferujący wybór ponad 400 cateringów dietetycznych.  


    Jako Customer Support zapewniamy obsługę klientów biznesowych, pomagając im rozwiązywać problemy techniczne i proponując innowacyjne rozwiązania. Nasza praca pomaga klientom rozwijać biznes i utrzymywać pozytywne relacje z firmą.

     

    Zadania:

    • Telefoniczna, mailowa oraz czatowa obsługa klientów indywidualnych (B2C), zapewniająca szybkie i profesjonalne wsparcie.
    • Obsługa techniczna klientów biznesowych – ważne jest zrozumienie i identyfikacja potrzeb klienta, precyzyjne odpowiedzi na pytania, wsparcie w konfiguracji systemu i koordynowanie zgłoszeń we współpracy z zespołem IT.
    • Weryfikacja rodzajów błędów, rozwiązywanie ich, odpisywanie na e-maile i wprowadzanie informacji do raportów.
    • Identyfikacja potrzeb klientów i oferowanie spersonalizowanych rekomendacji dla naszego systemu i aplikacji.
    • Aktywne zaangażowanie w rozwijanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami.


    Szukamy osoby, która:

    • Posiada rozwinięte umiejętności komunikacyjne, jest cierpliwa, empatyczna oraz samodzielna, a także proaktywnie dąży do rozwoju w obszarze Customer Success.
    • Może pochwalić się minimum rocznym doświadczeniem w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie wsparcia technicznego.
    • Charakteryzuje się elastycznością i umiejętnością pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
    • Potrafi efektywnie radzić sobie w kontaktach z wymagającymi klientami.
    • Dodatkowym atutem będzie znajomość kilku z wymienionych narzędzi: Thulium, Jira, ClickUp, Confluence, Slack, WordPress.


    Oferujemy:

    • Umowę B2B – 5200 zł netto LUB umowę zlecenie – 4500 zł brutto.
    • Praca od poniedziałku do piątku, 8 godzin dziennie, między 8:00 a 17:00.
    • Płatne dni wolne oraz elastyczny czas pracy, żeby załatwić swoje sprawy, czy to w urzędzie, czy u dentysty - jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że życie potrafi być nieprzewidywalne. :)
    • Nowoczesne biuro w Gdańsku w samym centrum Wrzeszcza (Garnizon).
    • Dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej LUXMED.
    • Zniżka na catering dietetyczny. ;)


    Wszystkie ofertyGdańskSupportCustomer Support Specialist
    1 320 USD

    B2B

    1 143 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Game Support Manager

    Nowa
    1 524 - 2 032 usd
    FootballTeamGame
    Gdańsk
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    gaming
    branża gamingowa
    skuteczna komunikacja
    Nowa

    Associate Collection Representative - 2nd Shift

    Nowa
    C.H. Robinson
    Wrocław
    język angielski
    customer service
    Microsoft Office
    Nowa

    Starszy Inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

    Nowa
    ARiMR
    Warszawa
    wykształcenie wyższe
    Informatyka
    Nowa

    Specjalista ds. platform e-commerce

    Nowa
    4FIZJO
    Warszawa
    e-commerce
    idosell
    Microsoft Office Excel
    Nowa

    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Grodzisk Mazowiecki
    Microsoft Office
    Jira
    Atlassian Confluence
    Nowa