Cześć, jesteśmy Digitree Group! Pomagamy firmom w kształtowaniu ich biznesu dzięki autorskiej technologii, innowacyjnym rozwiązaniom oraz nastawieniu na Customer Centricity.
Obecnie poszukujemy osoby, która jako Customer Execution Specialist dołączy do naszego digitalowego drzewa.
Sprawdź, jakie wyzwania na Ciebie czekają:
Bieżąca opieka nad klientami - kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania online.
Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów w systemie ticketowym.
Wsparcie klientów w planowaniu i przygotowaniu kampanii mailingowych, SMS i marketing automation.
Samodzielna realizacja kampanii (mailing, SMS, marketing automation) w imieniu klienta, zgodnie z jego wytycznymi.
Monitoring trwających kampanii oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji.
Analiza działań klienta - pomagamy klientom działać lepiej.
Współprowadzenie szkoleń, prezentacji i spotkań z klientami.
Dążenie do realizacji wspólnych celów zespołu.
Ścisła współpraca z działem sprzedaży i IT.
Wsparcie specjalistów w codziennej pracy z możliwością samodzielnego rozwoju w czasie.
Co jest dla nas ważne, abyś mógł/mogła komfortowo z nami pracować:
Masz pierwsze doświadczenia w marketingu, obsłudze klienta lub podobnym obszarze (mile widziane, ale nie wymagane).
Dobrze komunikujesz się z innymi – słowem i na piśmie.
Umiesz słuchać i zależy Ci na tym, żeby druga strona czuła się zaopiekowana.
Chcesz się rozwijać w marketingu, obsłudze klienta i pracy z technologią
Dobrze odnajdujesz się w zadaniach, które wymagają samodzielności, ale też lubisz pracować z innymi.
Korzystasz z podstawowych narzędzi biurowych (Google/Office) i czujesz się z nimi pewnie.
Chcesz nie tylko wspierać klientów, ale też poznawać narzędzia, które ułatwiają codzienną pracę.
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
Przygotujemy Cię do pracy – z materiałami, szkoleniami i ludźmi, którzy chętnie dzielą się wiedzą.
Działamy hybrydowo – możesz pracować z domu, ale czasem też spotkamy się na miejscu.
Uczysz się przy doświadczonych kolegach i koleżankach, by z czasem samodzielnie obsługiwać klientów.
Jesteśmy zgraną ekipą – dzielimy się wiedzą, żartami i pomocą.
Dajemy Ci szansę na rozwój – zarówno w ramach zespołu, jak i w innych obszarach firmy.
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego.
Rekomendowane oferty