Customer Success Specialist
Nowa

Customer Success Specialist

5 800 - 6 850 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
edrone

edrone

Our platform helps thousands of small businesses compete with large brands. Our mission is to provide simple solutions for big challenges in eCommerce. We achieve results by sharing feedback and setting clear and transparent expectations.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B1

dobra organizacja pracy

komunikatywność

samodzielność

priorytetyzacja

Mile widziane

marketing

e-commerce

Opis stanowiska

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie sukcesu naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Success Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!


Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube & Facebook & TikTok


Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


🚀 Co możemy Ci zaoferować:

  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 5800-6850 brutto przy Umowie o Pracę
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy


🚀 Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:

  • Nawiązywanie & budowanie długotrwałych relacji z klientami, ich opieką na różnych etapach ich współpracy w edrone
  • Komunikacja z klientami poprzez różne kanały (telefon, spotkania video oraz mail)
  • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie oraz inspirowanie
  • Analiza potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów oraz współtworzenie i realizacja strategii utrzymania klienta w firmie
  • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów
  • Przygotowanie materiałów inspirujących wspólnie z działem Customer Care
  • Prowadzenie szkoleń i webinarów
  • Dosprzedaż produktów i usług


🚀 Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura
  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem


🚀 Dodatkowo doceniamy jeśli:

  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
  • Posiadasz doświadczenie z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzaniem jego kontem
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i webinarów


🚀Jak wygląda proces rekrutacyjny:

  1. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  2. Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
  3. Rozmowa w biurze z Customer Success Team Lead - Patrycja Haber oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
  4. Decyzja dotycząca oferty i welcome on board!


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

5 800 - 6 850 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Senior Customer Success Manager

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
BRAND24 S.A.
Wrocław
SaaS
CSM
Enterprise
Nowa

Junior Sales & Customer Service Specialist

Nowa
Boom Media
Warszawa
skuteczna komunikacja
obsługa klienta
komunikatywność
Nowa

Client Operations Specialist

Nowa
ADFIDENCE
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
zorientowanie na szczegóły
praca z klientem
Nowa

Customer Success Manager

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
ALPHA-NOVA SPÓŁKA Z O.O.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
kontakt z klientem
account manager
satysfakcja klienta
Nowa

Senior/Customer Success Specialist

Nowa
7 200 - 12 000 PLN/mies.
Get Noticed
Poznań
Google Ads
marketing
data analyst
Nowa