Specjalista ds. Administracji Magazynowej

Logistyka

-, Zielona Góra +4 Lokalizacje

DIY Logistic Services Polska

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Specjalista ds. Administracji Magazynowej w DIY Logistic Services odpowiedzialny jest za skuteczne zarządzanie procesem przepływu towarów w naszym dynamicznie rozwijającym się centrum dystrybucyjnym. Powierzone mu zadania obejmują sterowanie procesem B2B, koordynację kompletacji i załadunku oraz współpracę z wewnętrznymi i zewnętrznymi komórkami w celu zapewnienia płynności procesów logistycznych.


Miejsce pracy: Świebodzin ul. Międzyrzecka 2A


Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)

  • Przewidywalny grafik pracy

  • Pracę na dwie zmiany (6-14, 14-22) od poniedziałku do piątku

  • Świetną atmosferę i warunki pracy


Benefity

  • Prywatna opieka medyczna

  • Brak dress code

  • Kawa/herbata

  • Darmowy parking

  • kafeteria benefitów MyBenefit zasilana co miesiąc

  • karta sportowa Multisport

  • dofinansowanie wczasów pod gruszą

  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych


Obowiązki

  • Sterowanie procesem przepływu towarów na dziale kompletacji i koordynacja załadunku za pomocą WMS MS Dynamics 365.

  • Optymalizacja procesów logistycznych i kontroli KPI produkcyjnych.

  • Zarządzanie dokumentacją standaryzacyjną procesu kompletacji i załadunku.

  • Analizowanie i identyfikowanie możliwości poprawy oraz prowadzenie kompleksowych planów działania.

  • Współpraca z grupami interesariuszy, śledzenie KPI i uczestnictwo w inicjatywach szkoleniowych i operacyjnych.


Wymagania

  • Znajomość języka polskiego (min. poziom C1)

  • Zaawansowane umiejętności MS Office, zwłaszcza Excel.

  • Minimum 3 lata doświadczenia w środowisku logistycznym (centra dystrybucji).

  • Matura lub równoważny dyplom.

  • Znajomość terminologii i procedur logistycznych, w tym przyjmowania, sortowania, etykietowania i wysyłki.

  • Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów związanych z przesyłkami i dostawami.

  • Organizacja pracy, zarządzanie czasem i priorytetami.

  • Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętność pracy zespołowej.

  • Dokładność, dbałość o szczegóły i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
dobra organizacja pracy

Mile widziane

MS Dynamics 365
Oferta dodana: 23.07.2025
Lokalizacja biura