Do nowej spółki technologicznej w Polsce należącej do międzynarodowej grupy dm poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)
dmTECH to międzynarodowy zespół ponad 1 300 ekspertek i ekspertów z różnych obszarów IT oraz technologii wspierających e-commerce. Pracujemy dla dm – jednej z największych sieci drogerii w Europie. Nasza codzienna praca na realny wpływ na biznes. Przygotowywane przez nas rozwiązania każdego dnia wspierają technologicznie pracowników i klientów drogerii, sklepu internetowego oraz aplikacji mobilnej w 14 krajach. Działamy w oparciu o najnowsze technologie i myślimy długofalowo.
W Service Center jesteśmy odpowiedzialni za udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące naszej oferty produktowej, oferowanych usług i całego koncernu dm. Oprócz kształtowania obsługi klienta, aktywnie poszukujemy sposobów na optymalizację i rozwój customer journey w dm - w ścisłej współpracy z naszymi specjalistycznymi działami.
Miejsce pracy: hybrydowo (Wrocław) lub 100% praca zdalna
Forma zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę
Wynagrodzenie: 6000-10000 PLN brutto na umowie o pracę
Twoje zadania:
- Odpowiadanie na nadchodzące różnymi kanałami (telefon, mail, formularz) zapytania klientów dotyczących zamówień i reklamacji dla klientów dm w Niemczech
- Identyfikacja potrzeb klientów i budowanie długoterminowych relacji z klientami
- Wsparcie w zakresie problemów technicznych i procesów w e-commerce dm w Niemczech
- Tworzenie niestandardowych rozwiązań przy pomocy obszernej bazy wiedzy
- Praca z różnymi aplikacjami IT i systemami służącymi do obsługi klienta
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Biegłą znajomość języków: niemieckiego (C1) i polskiego (C1) oraz bardzo dobrą angielskiego (B2)
- Gotowość do pracy w elastycznym systemie godzinowym 5 dni w tygodniu, również w soboty (od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00) zgodnie z niemieckim kalendarzem pracy
- Wysoko rozwiniętą orientację na świadczone usługi i empatyczną interakcję z klientami
- Umiejętność sprawnej obsługi popularnych aplikacji i programów, jak np. MS Office czy przeglądarki internetowe
- Otwartość, zaangażowanie oraz umiejętność pracy zespołowej
-
Stabilną pracę u jednego z najbardziej cenionych pracodawców IT w Niemczech
-
Realny wpływ na biznes i możliwość dostrzeżenia efektów Twojej pracy
-
Pracę w międzynarodowych zespołach, z możliwością nauki języków: niemieckiego i angielskiego podczas indywidualnych zajęć z lektorem
-
Rozwój oparty o możliwość korzystania z kursów, szkoleń, certyfikacji i konferencji. Pair programming i wiele okazji do uczenia się od Twoich koleżanek i kolegów w ramach codziennej pracy
-
Swobodę w decydowaniu o czasie i miejscu pracy. Do Twojej dyspozycji są nasze biura we Wrocławiu oraz Karlsruhe (Niemcy). Praca zdalna to u nas standard
-
Samodzielność i decyzyjność w codziennej pracy. Ty decydujesz, jakie projekty podejmujesz
-
Kulturę organizacyjną opartą o dialog, w której stawiamy na pracę w zespołach, prostolinijność, szacunek i zrozumienie, że błędy są czymś naturalnym, gdy chcemy się rozwijać. To nie są dla nas puste słowa
-
Wybór formuły współpracy z nami: na umowę o pracę bądź kontrakt B2B
-
Program kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, w tym skorzystania z karty sportowej
- Firmowe ubezpieczenie grupowe
-
Prywatną opiekę medyczną
-
Wdrożenie do pracy w naszych siedzibach we Wrocławiu i Karlsruhe pełne okazji do poznania kolegów i koleżanek oraz możliwość wyjazdów służbowych do tych lokalizacji - wynikającą z potrzeb zespołu