Oferty
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)
Nowa
Support

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)

6 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

przeglądarki internetowe

Microsoft Office

język polski

język niemiecki

obsługa klienta

język angielski

e-commerce

Opis stanowiska

Do nowej spółki technologicznej w Polsce należącej do międzynarodowej grupy dm poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)


dmTECH to międzynarodowy zespół ponad 1 300 ekspertek i ekspertów z różnych obszarów IT oraz technologii wspierających e-commerce. Pracujemy dla dm – jednej z największych sieci drogerii w Europie. Nasza codzienna praca na realny wpływ na biznes. Przygotowywane przez nas rozwiązania każdego dnia wspierają technologicznie pracowników i klientów drogerii, sklepu internetowego oraz aplikacji mobilnej w 14 krajach. Działamy w oparciu o najnowsze technologie i myślimy długofalowo.


Na czym będzie polegała Twoja praca

W Service Center jesteśmy odpowiedzialni za udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące naszej oferty produktowej, oferowanych usług i całego koncernu dm. Oprócz kształtowania obsługi klienta, aktywnie poszukujemy sposobów na optymalizację i rozwój customer journey w dm - w ścisłej współpracy z naszymi specjalistycznymi działami.  

 

Miejsce pracy: hybrydowo (Wrocław) lub 100% praca zdalna 

Forma zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę 

Wynagrodzenie: 6000-10000 PLN brutto na umowie o pracę 

 

Twoje zadania: 

  • Odpowiadanie na nadchodzące różnymi kanałami (telefon, mail, formularz) zapytania klientów dotyczących zamówień i reklamacji dla klientów dm w Niemczech 
  • Identyfikacja potrzeb klientów i budowanie długoterminowych relacji z klientami 
  • Wsparcie w zakresie problemów technicznych i procesów w e-commerce dm w Niemczech 
  • Tworzenie niestandardowych rozwiązań przy pomocy obszernej bazy wiedzy 
  • Praca z różnymi aplikacjami IT i systemami służącymi do obsługi klienta 

 

Co wnosisz do zespołu

  • Doświadczenie w obsłudze klienta  
  • Biegłą znajomość języków: niemieckiego (C1) i polskiego (C1) oraz bardzo dobrą angielskiego (B2) 
  • Gotowość do pracy w elastycznym systemie godzinowym 5 dni w tygodniu, również w soboty (od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00) zgodnie z niemieckim kalendarzem pracy 
  • Wysoko rozwiniętą orientację na świadczone usługi i empatyczną interakcję z klientami 
  • Umiejętność sprawnej obsługi popularnych aplikacji i programów, jak np. MS Office czy przeglądarki internetowe 
  • Otwartość, zaangażowanie oraz umiejętność pracy zespołowej 

 

Co Ci oferujemy

  • Stabilną pracę u jednego z najbardziej cenionych pracodawców IT w Niemczech 
  • Realny wpływ na biznes i możliwość dostrzeżenia efektów Twojej pracy 
  • Pracę w międzynarodowych zespołach, z możliwością nauki języków: niemieckiego i angielskiego podczas indywidualnych zajęć z lektorem 
  • Rozwój oparty o możliwość korzystania z kursów, szkoleń, certyfikacji i konferencji. Pair programming i wiele okazji do uczenia się od Twoich koleżanek i kolegów w ramach codziennej pracy 
  • Swobodę w decydowaniu o czasie i miejscu pracy. Do Twojej dyspozycji są nasze biura we Wrocławiu oraz Karlsruhe (Niemcy). Praca zdalna to u nas standard 
  • Samodzielność i decyzyjność w codziennej pracy. Ty decydujesz, jakie projekty podejmujesz 
  • Kulturę organizacyjną opartą o dialog, w której stawiamy na pracę w zespołach, prostolinijność, szacunek i zrozumienie, że błędy są czymś naturalnym, gdy chcemy się rozwijać. To nie są dla nas puste słowa 
  • Wybór formuły współpracy z nami: na umowę o pracę bądź kontrakt B2B 
  • Program kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, w tym skorzystania z karty sportowej 
  • Firmowe ubezpieczenie grupowe 
  • Prywatną opiekę medyczną 
  • Wdrożenie do pracy w naszych siedzibach we Wrocławiu i Karlsruhe pełne okazji do poznania kolegów i koleżanek oraz możliwość wyjazdów służbowych do tych lokalizacji - wynikającą z potrzeb zespołu 
6 000 - 10 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

IT Customer Consultant for SAP Operations

Nowa
Bosch Polska
Warszawa
project management
it
SAP
Nowa

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
sprzedaż
obsługa klienta
prawo jazdy
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Opole
prawo jazdy kat. B
język polski
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
4 500 - 6 000 pln
Scanye
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa