Oferty
Client Contract Coordinator / Koordynator ds. Umów i Wsparcia Projektów Zrównoważonego Budownictwa
Support

Client Contract Coordinator / Koordynator ds. Umów i Wsparcia Projektów Zrównoważonego Budownictwa

Kraków
6 500 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 400 - 6 600 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Click up

Google Workspace

Opis stanowiska

Kompetencje podstawowe

  • min 2 letnie doświadczenie w administracji;
  • Zrozumienie Biznesu: Podstawy umów, zasady fakturowania, cykl życia projektu, oferta usług
  • Komunikacja: Jasność w piśmie, umiejętność kontynuacji działań, koordynacja między działami, interakcja z klientem.
  • konsekwencja w rutynowych działaniach;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – minimum B2;
  • doskonała organizacja pracy;
  • umiejętność pracy z feedback


Kompetencje pożądane

  • otwartość na automatyzację powtarzalnych zadań
  • zorientowanie na wyzwania


Umiejętności miękkie:

  • Aktywne uczenie się i nastawienie na rozwój
  • Współpraca i wspieranie innych
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Bardzo dobra umiejętność komunikacji i współpracy z pracownikami innych działów
  • Umiejętność ustalania priorytetów


Nasze narzędzia pracy:

  • Click UP
  • Google workspace


BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:

wsparcie operacyjnej doskonałości firmy poprzez terminowe i precyzyjne zarządzanie umowami, fakturowaniem oraz administracyjne wsparcie projektów, które ma na celu utrzymanie płynności finansowej oraz zapewnienie dokładnej dokumentacji projektowej.


Zakres odpowiedzialności:

  • Zarządzanie Umowami:
  • Obsługa nowych umów w ciągu 24 godzin od przekazania przez dział sprzedaży.
  • Utrzymywanie 100% dokładności w zapisach dotyczących warunków umów.
  • Śledzenie i odnawianie umów ramowych na 30 dni przed ich wygaśnięciem.
  • Osiągnięcie wskaźnika błędów w dokumentacji umów poniżej 2%.
  • Przygotowanie i koordynacja podpisania protokołów i oświadczeń miesięcznych.
  • Fakturowanie i Windykacja:
  • Wystawianie faktur w ciągu 48 godzin od podpisania umowy lub zakończenia etapu projektu.
  • Utrzymanie stanu należności na poziomie poniżej 45 dni.
  • Osiąganie dokładności fakturowania na poziomie 95%.
  • Cotygodniowe monitorowanie i przypominanie o zaległych płatnościach.
  • Zero pominiętych faktur.
  • Wsparcie Projektowe:
  • Cotygodniowa aktualizacja statusu projektów w systemie zarządzania.
  • Utrzymanie aktualności bazy projektów na poziomie 98%.
  • Śledzenie harmonogramów opłat za certyfikację i terminowe rozliczenia.
  • Zero opóźnień w certyfikacji wynikających z kwestii administracyjnych.
  • Komunikacja z Zespołem:
  • Codzienne przekazywanie zespołowi informacji o statusie umów i faktur.
  • Cotygodniowe raportowanie do zarządu o wskaźnikach przepływów finansowych.
  • Odpowiadanie na wewnętrzne zapytania w ciągu 4 godzin.
  • Utrzymywanie przejrzystej komunikacji z odpowiednim logiem.
  • Usprawnienie Procesów:
  • Dokumentowanie wszystkich procesów i procedur.
  • Miesięczne identyfikowanie i raportowanie wąskich gardeł w procesach.
  • Proponowanie rozwiązań w celu zwiększenia efektywności.
  • Wdrażanie zatwierdzonych zmian w uzgodnionym terminie.


Nasze wartości

  • Respect (Szacunek)
  • Execution (Dobre wykonanie)
  • Ambition (Ambicja)
  • Customer (Klient)
  • High performance (Skuteczność)


Nasze benefity

  • Karta Multisport lub Medicover Sport
  • Opieka medyczna Allianz.
  • Elastyczne godziny pracy.


Bezpośredni Przełożony

CFO


Jak wygląda proces rekrutacyjny?

  1. Wypełnij formularz rekrutacyjny
  2. Czekaj na telefon (wstępna krótka rozmowa potwierdzająca).
  3. Rozmawiasz z działem HR online – Screening Interview – 30-45 min.
  4. Możemy poprosić Cię o rozwiązanie Case Study.
  5. II etap rekrutacji to rozmowa online z Team Leaderem oraz HR Managerem – Focus Interview – ok 1,5 h.
  6. III etap to Culture Fit – ok 45 minutowa rozmowa z CEO lub CGO.
  7. Dostajesz informację zwrotną w przeciągu 2 tyg.
  8. Jesteś częścią zespołu JWA!


6 500 - 8 000 PLN

B2B

5 400 - 6 600 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

HTML Design Specialist

Nowa
6 000 - 8 000 pln
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
CSS
HTML
język angielski
Nowa

Customer Relations Specialist (język angielski)

Nowa
CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
Wrocław
Microsoft Office
Microsoft Azure
Windows
Nowa

Opiekun Klienta w Oddziale Banku - Łódź

Nowa
Bank Millennium
Łódź
obsługa klienta
bankowość
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Opole
prawo jazdy kat. B
język polski
Nowa

Customer Service Representative

Nowa
11 000 pln
Henry Meds
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
problem-solving attidute
CRM
customer service
Nowa