Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Sprzedaż

Specjalista ds. Obsługi Klienta

5 000 - 6 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

budowanie relacji

negocjacje

obsługa klienta

język angielski

sprzedaż

Opis stanowiska

offer-banner

Wierzymy, że rozwój zaczyna się od ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań i przekraczania granic. Nie popadamy w rutynę – eksploracja to klucz do odkrywania lepszych sposobów działania, zarówno w codziennych zadaniach, jak i w strategicznych wyzwaniach.

Rynek i potrzeby klientów zmieniają się dynamicznie, dlatego nieustannie szukamy sposobów na to, by być lepszymi niż wczoraj. Optymalizujemy procesy, testujemy innowacje i wprowadzamy nowe usługi. Każdy problem traktujemy jako szansę na rozwój i doskonalenie.

💡 Nie boimy się zmian – to one napędzają nasz sukces. Dołącz do nas!


Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!


Kim jest Nasz Młodszy Specjalista/Specjalista ds. Obsługi Klienta?  


To osoba, która:  

  • Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy 
  • Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów 
  • Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji 
  • Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy 
  • Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)  
  • Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję  
  • Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami:  

Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji  

Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team  

Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów  

NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego  


To oferujemy

💼 Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B

💰 Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 6500 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!

🙌 Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie

📑 Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia

⚽ Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box

💡 Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne

🤲 Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy

✨ Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj


Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.


Pozdrawiamy,

  • Agnieszka i Angela z HR :)


Odkryj dlaczego warto zostać częścią Naszego zespołu!

  • Wyjątkowy rozwój kariery - nasze liczne szkolenia, mentoring i możliwości awansu dadzą Ci przewagę w rozwoju zawodowym,
  • Zespół, który Cię inspiruje - pracuj z ludźmi pełnymi pasji i energii, gotowymi do dzielenia się wiedzą i wsparcia,
  • Innowacyjne narzędzia pracy - korzystaj z naszych autorskich, zaawansowanych technologicznie narzędzi, które ułatwią Ci codzienną pracę,
  • Tworzymy silne więzi w zespole i dbamy o dobre relacje z klientami. Tutaj liczą się ludzie i ich wkład w sukces firmy,
  • Wspólnie świętuj sukcesy - bierz udział w tematycznych imprezach integracyjnych czy eventach wyjazdowych.



Jeśli jesteś ciekawy, jak wygląda nasz zespół, odwiedź nasze media społecznościowe 👉 Instagram, LinkedIn, Facebook!

5 000 - 6 500 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty pracy

Handlowiec w dziale sprzedaży krajowej

Nowa
GRH Group
Głogów Małopolski
Microsoft Office
branża opakowań
negocjacje
Nowa

Doradca Klienta Firmowego

Nowa
KG BANKIER Krzysztof Grabowski
Wrocław
pozyskiwanie klienta
obsługa klienta firmowego
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. Marki Własnej (Dział Produktów Świeżych)

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
analiza
raportowanie
Nowa

Doradca Klienta/Inowrocław

Nowa
FORTUNA
Inowrocław
obsługa klienta
sprzedaż
Nowa

Account Manager

Nowa
kicket.com
Warszawa
account manager
Nowa