CX Manager

Obsługa klienta

CX Manager

Obsługa klienta
Al. Jerozolimskie 134, Warszawa

DOZ S.A.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Analiza i mapowanie kluczowych ścieżek doświadczenia klienta (customer journey mapping) w kanałach online i offline.

  • Identyfikacja barier i punktów bólu (pain points) oraz inicjowanie usprawnień w procesach sprzedaży, obsługi, logistyki, komunikacji i innych.

  • Definiowanie i projektowanie docelowego doświadczenia klienta (Target Experience) w kluczowych momentach ścieżki – od świadomości po lojalność.

  • Prowadzenie projektów i inicjatyw o charakterze cross-organizacyjnym, angażujących wiele zespołów i interesariuszy.

  • Współpraca z zespołami e-commerce, marketingu, CRM, produktu cyfrowego, contact center i operacji w celu wdrażania rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta.

  • Projektowanie i prowadzenie warsztatów (np. Design Thinking, Customer Journey Mapping, Storytelling) wspierających wspólne definiowanie problemów i tworzenie rozwiązań z perspektywy klienta.

  • Opracowywanie i utrzymywanie person klientów oraz ich wykorzystanie w procesie projektowania doświadczeń, komunikacji i produktów cyfrowych.

  • Prowadzenie cyklicznych analiz jakościowych i ilościowych (np. NPS, CES, CSAT, badania satysfakcji, analiza opinii klientów).

  • Współtworzenie systemu mierników i raportowania CX – od wskaźników strategicznych po operacyjne.

  • Wsparcie w budowie kultury customer-centric w organizacji (warsztaty, komunikacja wewnętrzna, sesje insightowe).

  • Rekomendowanie i priorytetyzacja inicjatyw CX w oparciu o dane i potencjalny wpływ na wyniki biznesowe.


Nasze wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze Customer Experience, badań klientów, UX, marketingu lub konsultingu.

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów cross-funkcyjnych oraz współpracy z wieloma zespołami w złożonej organizacji.

  • Umiejętność facylitacji warsztatów z wykorzystaniem metod Design Thinking, Storytelling, Service Design lub podobnych.

  • Praktyczna znajomość metod mapowania i optymalizacji ścieżek klienta oraz tworzenia person i definiowana docelowego doświadczenia klienta.

  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków prowadzących do konkretnych rekomendacji biznesowych.

  • Doświadczenie w pracy z wskaźnikami CX lub w projektach badawczych i analitycznych i dobra ich znajomość.

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne, zdolność przekonywania i budowania zaangażowania wśród interesariuszy.

  • Proaktywność, samodzielność i umiejętność nadawania priorytetów.


Mile widziane

  • Doświadczenie w branży e-commerce, retail lub farmaceutycznej.


To oferujemy

  • Samodzielną, odpowiedzialną rolę w strategicznie rozwijanym obszarze Customer Experience

  • Realny wpływ na doświadczenia klientów DOZ Aptek, serwisu DOZ.pl i aplikacji mobilnej

  • Możliwość inicjowania i prowadzenia projektów o szerokim zasięgu w organizacji

  • 👩‍💻 ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić

  • 🔏możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, które zapewni poczucie bezpieczeństwa Tobie i Twoim bliskim

  • 🩺prywatną opiekę medyczną dzięki, której będziesz miał możliwość skonsultowania się ze specjalistami na trenie całego kraju

  • 💉akcje profilaktyczne dzięki którym chcemy zadbać o Twoje zdrowie!

  • ☕pyszną kawę w miłym towarzystwie współpracowników

  • 📉zniżki oraz karty rabatowe na wybrane produkty

  • 💪karty sportowe dzięki którym zadbasz o swoje dobre samopoczucie

  • 👼udział w akcjach CSR, bo lubimy pomagać

  • 🤝regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje

  • Udział w akcjach CSR (np. akcje charytatywne)


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • wyprawka dla dziecka

  • wyprawka szkolna

  • umowa o pracę

  • atrakcyjny system premiowy

  • dofinansowanie do karty sportowej

  • akcje profilaktyczne, programy prozdrowotne

Wymagane umiejętności

Customer Experience

CX

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.11.2025