Młodszy Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
DPD Polska jest częścią GeoPost, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej siecikurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudniamy i współpracujemyz blisko 15000 osób, którym zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości rozwoju.
W związku z rozwojem Działu Contact Center w Warszawie poszukujemy osób do Działu Obsługi Klienta Międzynarodowego.
Współpraca polegać będzie na:
Szybkim i skutecznym reagowaniu na przychodzące zapytania klientów (prowadzenie korespondencji w języku angielskim i polskim)
Monitorowaniu losów przesyłek i podejmowaniu działań naprawczych
Współpracy z krajowymi i zagranicznymi oddziałami oraz partnerami GeoPost w sprawach związanych z doręczaniem przesyłek
Przyjmowaniu połączeń telefonicznych
Od Kandydatów oczekujemy:
Zaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań
Umiejętności efektywnego rozwiązywania problemów
Dobrej organizacji pracy
Umiejętności pracy w zespole
Znajomości języka polskiego
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2
Otwartości i zdolności komunikacyjnych
Oferujemy:
Współpracę w oparciu o umowę o pracę
Możliwość pracy w systemie hybrydowym
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
Prywatną opiekę medyczną
Platformę kafeteryjną
Atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj"
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
Młodszy Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego
Młodszy Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego