Lubisz i umiesz budować relacje z klientami biznesowymi?
Masz doświadczenie w pracy z domami mediowymi lub klientami agencyjnymi (lub po stronie domu mediowego) i zależy Ci na tym, żeby pracować w środowisku które wspiera i zostawia wolną rękę do działania?
Jeśli tak - przeczytaj dalej, być może mamy dla Ciebie miejsce którego szukasz!
Naszym Klientem jest agencja performance, skupiona na działaniach w obszarze baz danych, mailingów i afiliacji. Atutem firmy jest skuteczność działań i innowacyjność rozwiązań (między innymi własna, stale rozwijana technologia oraz ponadprzeciętna efektywność działań). Tak - mailing może być skuteczny, jeśli jest dobrze wykonany :)
Szukamy osoby która ceni:
- dobry produkt z którego klienci nie chcą rezygnować,
- stabilną pracę w digitalu,
- płaską strukturę i dużą niezależność w działaniu,
- kulturę organizacyjną nastawioną na bezpośrednią komunikację i rozwiązywanie problemów.
Co będzie wchodzić w skład Twoich codziennych zadań?
- Przede wszystkim - aktywne budowanie relacji z klientem i sprzedaż do zespołów planerskich w domach mediowych, drugplanowo do klientów bezpośrednich.
- Aktywna rozbudowa sieci kontaktów wewnątrz struktur Klientów oraz pozyskiwanie briefów.
- Przygotowanie propozycji działań reklamowych w oparciu o brief Klienta.
- Raportowanie i rozliczanie kampanii.
- Spotkania, prezentacje - w tym spotkania bezpośrednie ("F2F") z Klientami oraz regularne spotkania z zespołem.
- Profesjonalne doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań*
CO BĘDZIE POTRZEBNE ŻEBY ODNIEŚC SUKCES NA TYM STANOWISKU?
- WARUNKI KONIECZNE:
- Nastawienie “new business”: Aktywność w budowaniu relacji, naturalne szukanie kontaktu z klientem i brak obaw przed pierwszym kontaktem
- Posiadane doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych / reklamowych po stronie wydawcy, sieci lub agencji - co najmniej 3 lata.
- Umiejętność sprzedaży doradczej, budowania i przedstawiania ofert które rozwiązują problem klienta.
- PREFEROWANE UMIEJĘTNOŚCI / DOŚWIADCZENIE:
- Doświadczenie w pracy z klientem agencyjnym / domami mediowymi
- Nastawienie na długoterminowe relacje, nie jednorazowe szybkie zwycięstwa
- Doświadczenie w obszarze digitalu (preferowane w obszarze performance)*
- Znajomość reklamy online, pozwalająca na tworzenie media planów i rozmowę z planerami w domach mediowych i w działach marketingu.
- Zrozumienie aktualnego ekosystemu digital i świata reklamy, oraz czynników które wpływają na kierunki rozwoju marketingu cyfrowego.
- Preferowana znajomość języka angielskiego w stopniu B2+
*Jeśli nie jesteś ekspertem performance marketingu, ale rozumiesz ekosystem digital i chcesz nauczyć się nowego produktu - również chętnie porozmawiamy.
CO OFERUJE NASZ KLIENT?
-
Kulturę organizacyjną zorientowaną na samodzielność w działaniu, płaską strukturę i wsparcie zespołu.
- Stabilną pracę w dobrym środowisku z narzędziem które jeszcze długo będzie wchodzić w skład media mix.
-
Rynkową podstawę (9-11k. PLN brutto) oraz dobre comiesięczne prowizje od osiągniętych celów sprzedażowych (zwykle 50-100% kwoty podstawy, bez górnego limitu) oraz możliwość wyboru formy umowy.
- Pracę hybrydową bez ryzyka “akcji powrotu do biura” (preferowany model to 2 dni w biurze / 3 dni home office).
- Pakiet benefitów (medyczny, sportowy, kafeteria)
Uwaga - biuro naszego Klienta znajduje się w Warszawie; dla osób dojeżdżających z innych miast jest możliwość aranżacji innych ustaleń do pracy hybrydowej po okresie wdrożenia.
Brzmi jak coś o czym chcesz dowiedzieć się więcej i spełniasz warunki konieczne?
Wyślij aplikację przez przycisk “aplikuj”, chętnie porozmawiamy.
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?
- Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą: telefonicznie zeby porozmawiać krótko o stanowisku i firmie i potwierdzić Twoje zainteresowanie, lub mailowo w celu umowienia spoktania online jeśli match jest jasny ( czytamy cover letter, więc kilka słow w wiadomości może nam pomóc ;) )
-
Natępny etap to videocall, w którym z naszej strony opowiemy o naszej roli, jakiego wsparcia od nas możesz się spodziewać oraz o naszym Kliencie, roli, strukturze firmy i atmosferze - oraz o czymkolwiek co jeszcze będzie dla Ciebie istotne żeby podjąć decyzję o tym, czy chcesz kontynuować proces. W trakcie tego spotkania porozmawiamy przede wszystkim o tym, co dla Ciebie ważne: zależy nam na tym, zeby miec pewność, że oferta którą dostaniesz będzie zgodna z tym na czym Ci zależy.
-
Jeśli decyzha będzie pozytywna z obu stron, umówimy Twoje spotkania bezpośrednio z Klientem (2 etapy, zwykle w przeciągu 1-2 tygodni).
- Jeśli oba spotkania wypadną pomyślnie dla obu stron, otrzymasz ofertę opartą o Twoje oczekiwania ustalone na etapie 2.
- Ostatni etap to wsparcie w procesie zmiany: podpisanie umowy z nowym pracodawcą, proces wypowiedzenia poprzedniej umowy, wsparcie w onboardingu i w trakcie adaptacji w nowym miejscu.
Doceniamy czas który angażujesz w wysłanie aplikacji, dlatego od razu informujemy - jeśli nie spełniasz warunków koniecznych - nie będziemy mogli przedstawić Twojej aplikacji Klientowi.
Staramy się odpowiedzieć wszystkim kandydatom, którzy przysłali nam swoją aplikację - szanujemy Wasz czas, i rozumiemy, że czasem sytuacja skłania do aplikowania na stanowiska na które spełnia się tylko część wymagań. Niestety, nie zawsze jesteśmy w stanie dać pełny feedback osobom, które nie spełniają jkryteriów określonych w ogłoszeniu.