Specjalista ds. obsługi klienta (Junior/Mid)

Specjalista ds. obsługi klienta (Junior/Mid)

Obsługa klienta

Na Zjeździe 11, Kraków

Droplabs sp. z o.o.

Pełny etat
UZ, B2B
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
sumienność
komunikatywność
obsługa klienta

Mile widziane

sprzedaż B2B
sprzedaż

Opis stanowiska

Lubisz aquaparki, muzea, wycieczki i inne atrakcje turystyczne? My też! Setki firm z całej Polski to nasi Klienci! Tatrzański Park Narodowy, Terma Bania czy Muzeum Kopalni Soli Bochnia - i więcej. Tworzymy dla nich Droplabs - największy w Polsce system internetowej sprzedaży biletów z Dynamic Pricing dla branży atrakcji turystycznych. Nasza misja to wprowadzić polską turystykę w XXI wiek. Dołącz do nas - czekamy z innowacyjnym produktem i rozpoznawalnymi Klientami.


Do zespołu obsługi klienta b2b szukamy osoby, chcącej rozwijać się w firmie technologicznej i skupić się na pomocy aktualnym klientom biznesowym w korzystaniu z produktu firmy.


Wymagania

  • Komunikatywność - jesteś dobry w zadawaniu pytań? Umiesz słuchać ale też przełamywać bariery i sprawnie komunikować się w języku polskim?
  • Dokładność i systematyczność.
  • Umiejętność logicznego myślenia i umiejętności analityczne - pytania klientów często dotyczą liczb - musisz lubić pracować z liczbami i rozumieć ich sens.
  • Umiejętność priorytetyzowania swoich zadań.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Cierpliwość w kontakcie telefonicznym i mailowym.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami i aplikacjami internetowymi.
  • Natywne posługiwanie się językiem polskim.
  • Lubisz aktywnie spędzić czas? Ważne jest dla nas abyś lubiła/lubiał korzystać z atrakcji i aktywności turystycznych / rekreacyjnych.


Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta b2b.
  • Zainteresowanie sprzedażą b2b.


Obowiązki

  • Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów.
  • Wspieranie klientów w wyciąganiu maksymalnej wartości z naszego produktu i usług firmy (rozmowy telefoniczne, rozmowy wideo, e-mail).
  • Obsługiwanie zgłoszeń potencjalnych klientów zainteresowanych usługami firmy.
  • Realizacje zleconych zadań w obrębie researchu, wyszukiwania, przetwarzania i weryfikowania informacji.
  • Ciągłe zainteresowanie produktem Droplabs oraz bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami produktowymi.


Co oferujemy?


  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
  • Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
  • Ciągłe szkolenie z naszego rozwijającego się produktu internetowego.
  • 20-26 płatnych dni zwolnionych ze świadczenia usług w roku.
  • Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.


Szczegóły

  • Pełny wymiar godzin.
  • Działamy w pełni z nowoczesnego biurowca przy węźle komunikacyjnym na Podgórzu -przy pl. Bohaterów Getta.


Jesteś zainteresowany? Aplikuj!

Oferta dodana: 13.08.2025
Lokalizacja biura