Oferty
Customer Success Specialist
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Wałbrzych
6 500 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
5 000 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM

dobra organizacja pracy

B2B

komunikatywność

marketing

account manager

język angielski

sprzedaż

Mile widziane

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Droplo to globalna platforma oraz marketplace dla B2B, który łączy producentów unikalnych i wysoko marżowych produktów ze sprzedawcami z całego świata. Właśnie budujemy największy ekosystem e-commerce w tej części Europy i potrzebujemy Twojego wsparcia 🚀🚀


Mamy bardzo mocny background technologiczny w obszarze e-commerce. Od 2008 roku rozwijamy jedną z największych platform sklepowych w Polsce - RedCart.pl, z której usług skorzystało ponad 60 tys. sklepów internetowych w całej Europie.


Pracujemy w modelu hybrydowym i zatrudniamy osoby z całej Polski/Europy. Obecenie poszukujemy osób do pracy stacjonarnej w naszym biurze w zielonym Wałbrzychu.


Jako Partner Alibaba Group dodatkowo mamy możliwość rozwijać ciekawe projekty w różnych częściach świata przy wsparciu najlepszych ekspertów z branży IT.


Jeśli chcesz być częścią globalnego projektu e-commerce, który właśnie powstaje, a przy tym mieć realny wpływ na jego rozwój, zobacz co możemy Ci zaproponować.


Szukamy osoby na stanowisko Customer Success Specialist, która ma profesjonalne podejście do klientów i potrafi budować trwałe relacje z klientami.


🦄Co nas wyróżnia?

  • możesz pracować przy projekcie Droplo, który został już nominowany do tytułu jednorożca (wartość projektu min. 1 mld $),
  • działamy w stabilnej branży e-commerce, która rozwija się bardzo dynamicznie,
  • masz realny wpływ na rozwój projektu, a dodatkowo dołączając do nas teraz, masz szansę stać się kluczowym pracownikiem naszego zespołu, 
  • możesz uczestniczyć w ciekawych wyjazdach na konferencje z całego świata (Bangkok, Londyn, Amsterdam),
  • możesz czerpać wiedzę od naszych Partnerów (Alibaba, Google, Facebook)
  • jesteśmy remote friendly, a jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę, możesz liczyć na wsparcie relokacyjne,
  • wszystkie rekrutacje prowadzimy online, na luzie,
  • dbamy o naszych pracowników – posiadamy wiele benefitów, których nie znajdziesz nigdzie indziej,
  • szanujemy Twój czas - postaramy się przeprowadzić Twoją rekrutację w jeden dzień - w przeciągu 7 dni roboczych po zakończonej rozmowie rekrutacyjnej, otrzymasz feedback oraz decyzję (TAK lub NIE) wraz z konkretną ofertą finansową


Praca na stanowisku Customer Success Specialist to pierwsza linia kontaktu z naszymi klientami. Podczas pracy wykorzystujemy różne formy komunikacji: telefon, e-mail, komunikatory online, systemy zgłoszeń elektronicznych.



🚀Dołącz do nas, jeśli:

  • masz doświadczenie w pracy jako Customer Success Specialist min. 2 lata (usługi dla B2B)
  • masz doświadczenie w branży e-commerce (znajomość procesów sprzedażowych)
  • posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami
  • jesteś zaangażowany/a w pracy
  • chcesz zaangażować się w rozwój nowoczesnego projektu e-commerce
  • znasz język obcy na poziomie min. C1 pozwalającym na swobodną komunikację z klientem zagranicznym (angielski i/lub niemiecki)


🤗Będzie nam miło jeśli:

  • posiadasz znajomość platform i zagadnień automatyzujących procesy w e-commerce
  • prowadziłeś/aś własny sklep internetowy



🎁 Poznaj nasze benefity:

  • Nielimitowany płatny urlop - wyskoczył Ci nieplanowany wyjazd? Nie musisz martwić się ile zostało Ci jeszcze urlopu - u nas korzystasz z urlopu bez limitu!
  • Dowolna forma zatrudnienia (B2B lub umowa o pracę) - to Ty decydujesz
  • Dla najlepszych pracowników ESOP (Program opcji na udziały dla pracowników)
  • Sprzęt według własnych preferencji - lubisz pracować na Mac’u? Wybierz sprzęt idealny dla siebie.
  • Budżet szkoleniowy - możesz wziąć udział zarówno w szkoleniach oraz wydarzeniach zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
  • Eksperckie community - masz dostęp i możliwość czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów IT i architektów aplikacji
  • Budżet integracyjny - każdy zespół ma do dyspozycji własny budżet. Grill? Wyjazd w góry? Paintball? To wy decydujecie, na co go przeznaczyć
  • Premia zależna od realizacji planów sprzedażowych


Jeśli Twoje oczekiwania są zgodne z naszą propozycją i chcesz dołączyć do naszego zespołu - wyślij CV już teraz!

Możesz liczyć na prosty i szybki proces rekrutacyjny!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
6 500 - 9 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

5 000 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Junior Customer Service Manager

Nowa
6 700 - 7 700 PLN
DCG
Kraków
English
Customer Service and Project Management Experience
Nowa

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Nowa
3 978 - 4 455 PLN
Kodland
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Communication Skills
customer service
Nowa

Specjalista ds. wsparcia IT - pierwsza linia wsparcia

Nowa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Warszawa
branża IT
Nowa

Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

Nowa
dhosting.pl
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
domeny
język angielski
SSL
Nowa

Junior / Contact Center Specialist

Nowa
Eternis
Warszawa
język angielski
obsługa klienta
Nowa