Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP.
Realizacja zadań w obszarze medycyny pracy, w tym m.in. wystawianie skierowań na badania, współpraca z orzecznikiem medycyny pracy.
Monitorowanie ważności badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP.
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego enova365.
Prowadzenie dokumentacji BHP.
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Bieżące doradztwo z zakresu przepisów BHP.
Prowadzenie rejestrów i analiz dot. obszarów BHP.
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP.
Opracowanie raportów, podsumowań oraz dokumentacji powypadkowej.
Nasze wymagania:
Kwalifikacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy wymagane prawem polskim (wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy),
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Znasz język angielski na poziomie min. B1,
Praktyczna znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office,
Jesteś osobą samodzielną w działaniu oraz nastawioną na realizację celów,
Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i odpowiedzialność - to Twoje cechy.