Twój zakres obowiązków
- Weryfikacja i wprowadzanie zleceń transportowych do systemu
- Stałe wsparcie klientów, udzielanie informacji, wyszukiwanie rozwiązań
- Opieka nad zgodnością procesu realizowanego dla klienta
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
- Przygotowywanie raportów dla klientów
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Umiejętność praktycznego posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Outlook i Excel)
- Umiejętność pracy w dynamicznym i nieprzewidywalnym środowisku
- Nastawienie na osiąganie wyników i ciągłe doskonalenie
- Motywacja do zapewnienia doskonałej obsługi naszym klientom
- Umiejętność efektywnej współpracy z innymi
- Doświadczenie branży TSL lub pokrewnej
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
To oferujemy
- Umowa o pracę
- Kompleksowy program wdrożeniowy
- Katalog szkoleń wewnętrznych
- Możliwość wdrażania nowych pomysłów
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie nauki angielskiego
- System premiowy
- Dofinansowanie świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
Grupa DSV to jedna z czołowych firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie. Nasza główna siedziba znajduje się w Danii, pozostałe – w ponad 90 krajach świata.
W DSV działają 3 spółki operacyjne: DSV Road | DSV Air&Sea | DSV Solutions.
Oprócz nich w Polsce znajdują się także: DSV ISS | DSV Services.
DSV Road świadczy usługi transportu drogowego na terenie całej Europy i znajduje się w TOP 3 dostawców na tym rynku.
Planowanie procesów logistycznych umożliwiają nowoczesne narzędzia i systemy informatyczne, ale osiągnięcie oczekiwanych rezultatów jest możliwe tylko dzięki zespołowi, który obsługuje cały ten proces, zarówno poprzez planowanie, organizację, jak i realizację usług.
R/SOK/S/94232