Oferty
Specjalista ds. Szkoleń - Trener wewnętrzny w dziale Contact Center
Nowa
Support

Specjalista ds. Szkoleń - Trener wewnętrzny w dziale Contact Center

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

prowadzenie szkoleń

szkolenia

umiejetności sprzedażowe

sprzedaż

obsługa lienta

Mile widziane

OZE

Opis stanowiska

ZOSTAŃ SPECJALISTĄ DS. SZKOLEŃ W EASYEKO!

Rozwijaj swoją karierę w EasyEko – stabilnej, innowacyjnej firmie, gdzie jakość, rozwój i relacje z ludźmi to priorytet! Od 2018 roku zdobywamy rynek, a dziś jesteśmy w momencie intensywnego rozwoju struktur.


Kogo szukamy?


Osoby, która z pasją i energią podejdzie do rozwoju zespołu Contact Center! Jeśli masz doświadczenie w szkoleniach, znasz tajniki telefonicznej obsługi klienta i potrafisz przekazywać swoją wiedzę, to właśnie Ciebie szukamy do naszego zespołu :)


Co Cię czeka?

  • Prowadzenie szkoleń wstępnych – Twoja wiedza pozwoli nowym pracownikom na efektywny start.
  • Wsparcie w rozwoju zespołu – wdrażaj i inspiruj do osiągania lepszych wyników!
  • Retreningi i spotkania doszkalające – doskonal umiejętności zespołu Contact Center.
  • Monitorowanie efektywności i analiza postępów – Twoje wsparcie wpłynie na wzrost kompetencji całego działu.
  • Współpraca z liderami sprzedaży – wspólnie budujemy przyszłość EasyEko!


Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę – zyskujesz pewność, że inwestujemy w Ciebie długoterminowo.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń i premie – Twój wkład naprawdę się opłaca!
  • Możliwość awansu i rozwoju – dołączasz w kluczowym momencie ekspansji, gdzie Twoja kariera nabierze tempa.
  • Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy oraz pełne wdrożenie – zadbamy, abyś czuł/a się u nas pewnie od pierwszego dnia.
  • Zgrany zespół i komfortowe biuro w Krakowie – wygoda i wsparcie w młodej, dynamicznej ekipie.
  • Dofinansowanie do karty Multisport – Twoje zdrowie i aktywność są dla nas ważne!


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Minimum 2 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i rozwijaniu kompetencji sprzedażowych – to konieczność!
  • Umiejętności przekazywania konstruktywnego feedbacku, by motywować i inspirować.
  • Doskonałych umiejętności sprzedażowych oraz znajomości pracy w telefonicznej obsłudze klienta.
  • Kreatywnego podejście do wyzwań i orientacja na efektywność.


Dodatkowy atut? Znajomość branży OZE – jeśli masz ją na swoim koncie, to plus dla Ciebie!

Dołącz do nas i stwórzmy wspólnie coś wyjątkowego! APLIKUJ JUŻ DZIŚ!

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Support Specialist

Nowa
zondacrypto
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Polish
English
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Stalowa Wola

Nowa
Alior Bank SA
Nisko
obsługa klienta
Nowa

Customer Service with Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
German
danish
czech
Nowa

Doradca klienta - salon samochodów używanych premium

Nowa
4 300 - 9 000 pln
Agawa Smart
Warszawa
CRM
B2B
prawo jazdy
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
English
CRM
customer service
Nowa