Oferty
Customer Success Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

5 000 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
edrone

edrone

We help e-commerce operations grow through the smart use of the best available technologies & techniques, as proven by the experience of thousands of our clients all over the world.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

komunikatywność

samodzielność

priorytetyzacja

język angielski

Mile widziane

marketing

e-commerce

Opis stanowiska

Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie sukcesu naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Success Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!


Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube & Facebook & TikTok


Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


🚀 Co możemy Ci zaoferować:

  • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
  • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie 5000-6000 brutto przy Umowie o Pracę
  • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy


🚀 Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:

  • Nawiązywanie & budowanie długotrwałych relacji z klientami, ich opieką na różnych etapach ich współpracy w edrone
  • Komunikacja z klientami poprzez różne kanały (telefon, spotkania video oraz mail)
  • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie oraz inspirowanie
  • Analiza potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów oraz współtworzenie i realizacja strategii utrzymania klienta w firmie
  • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów
  • Przygotowanie materiałów inspirujących wspólnie z działem Customer Care
  • Prowadzenie szkoleń i webinarów
  • Dosprzedaż produktów i usług


🚀 Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura
  • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
  • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
  • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
  • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
  • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem


🚀 Dodatkowo doceniamy jeśli:

  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
  • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
  • Posiadasz doświadczenie z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzaniem jego kontem
  • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i webinarów


🚀Jak wygląda proces rekrutacyjny:

  1. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  2. Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
  3. Rozmowa w biurze z Customer Success Team Lead - Patrycja Haber oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
  4. Decyzja dotycząca oferty i welcome on board!


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
5 000 - 6 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Kraków
sprzedaż
obsługa klienta
pozyskiwanie klientów
Nowa

Sales and Customer Service Specialist

Nowa
6 800 - 8 000 PLN
DONE Deliveries
Andrychów
język angielski
CRM
customer service
Nowa

Opiekun Klienta

Nowa
5 000 - 14 000 PLN
Klient RocketJobs.pl
Gorzów Wielkopolski
prawo jazdy kat. B
Nowa

Młodszy Konsultant w Centrum Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 7 000 PLN
Grupa Komputronik
Poznań
konsultant
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Nowa

Customer Success Assistant

Nowa
7 000 - 9 000 PLN
Catalogic Software
Warszawa
Microsoft Dynamics
angielski
CRM systems
Nowa