Employer Branding & Recruiter Specialist
Pałacowa 50, Mroczeń +3 Lokalizacje
ELTAP
Strategia rekrutacyjna Opracowywanie i wdrażanie kreatywnych strategii rekrutacyjnych w celu przyciągnięcia szerokiego grona wykwalifikowanych kandydatów.
Aktywne pozyskiwanie kandydatów Wyszukiwanie i pozyskiwanie talentów przy wykorzystaniu różnorodnych kanałów (portale pracy, media społecznościowe, networking, rekomendacje).
Współpraca z menadżerami Bieżąca współpraca z kierownikami działów w celu zdefiniowania potrzeb kadrowych, wymagań stanowiskowych oraz profilu idealnego kandydata.
Tworzenie opisów stanowisk Opracowywanie profesjonalnych i precyzyjnych opisów stanowisk pracy, odzwierciedlających zakres obowiązków, wymagania i oczekiwania firmy.
Reklama online i kampanie banerowe
Projektowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii reklamowych online (Google Ads, LinkedIn Ads, Facebook Ads) oraz tworzenie banerów promujących oferty pracy i wizerunek pracodawcy w Internecie.
Monitoring trendów rekrutacyjnych Śledzenie zmian na rynku pracy, nowych technologii i trendów wpływających na skuteczność rekrutacji i atrakcyjność firmy jako pracodawcy.
Współpraca z placówkami edukacyjnymi Rozwijanie relacji z uczelniami wyższymi i szkołami średnimi w celu budowania wizerunku firmy jako preferowanego pracodawcy.
Udział w wydarzeniach branżowych Reprezentowanie firmy na targach pracy, eventach i konferencjach w celu budowania bazy kontaktów z potencjalnymi kandydatami.
Zarządzanie systemem rekrutacyjnym (erecruiter.pl) Bieżąca obsługa i aktualizacja systemu rekrutacyjnego, zarządzanie bazą kandydatów i dokumentacją procesów rekrutacyjnych.
Zarządzanie stażami i rozwojem pracowników Koordynacja programów stażowych, szkoleń i inicjatyw rozwojowych dla pracowników.
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych Organizacja i nadzór nad pełnym cyklem rekrutacyjnym: publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, finalizacja zatrudnienia.
Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi Koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami rekrutacyjnymi, w tym negocjacje warunków i kontrola jakości dostarczanych usług.
Zarządzanie budżetem i harmonogramami Planowanie i kontrola budżetu rekrutacyjnego oraz zarządzanie kalendarzem działań rekrutacyjnych.
Employer branding w mediach społecznościowych Tworzenie i wdrażanie strategii employer brandingowej z wykorzystaniem kanałów social media (LinkedIn, Facebook).
Networking i relacje międzyludzkie Budowanie relacji wewnątrz organizacji oraz aktywne uczestnictwo w sieciach zewnętrznych związanych z HR i rekrutacją.
Employer Branding & Recruiter Specialist
Employer Branding & Recruiter Specialist
Pałacowa 50, Mroczeń
ELTAP