Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
W tej roli będziesz odpowiadać, za:
Rozwijanie i prowadzenie projektów/inicjatyw z obszaru Commercial Excellence, wdrażanie nowych metod pracy z rentownością, zapasem, strukturą asortymentu, pricingiem, etc;
Analizę danych, przygotowanie raportowania, wyciąganie wniosków z danych, wsparcie analityczne kluczowych decyzji Działu Handlowego;
Usprawnianie i wdrażanie nowych procesów oraz narzędzi wspierających efektywność Działu Handlowego.
Pasujesz do nas, jeśli:
Posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku oraz/lub w konsultingu, zespołach analizy danych, finansach, pricingu;
Wykazujesz umiejętność analitycznego myślenia;
Dobrze współpracujesz z innymi zespołami;
Dobrze znasz Microsoft Excel i PowerPoint;
Znasz Power BI (lub jesteś gotów szybko się go nauczyć).
Mile widziane:
Doświadczenie w środowisku retail lub e-commerce
Udział w projektach optymalizacji procesów komercyjnych lub transformacji biznesowej.
Rekomendowane oferty