Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych oraz utrzymywanie aktywnej i regularnej komunikacji z obecnymi partnerami;
- Efektywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku;
- Identyfikacja potrzeb klientów i rekomendowanie odpowiednich produktów oraz rozwiązań;
- Realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych planów sprzedażowych dotyczących oferowanych produktów i usług;
- Aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy (dział prawny, dział marketingu, magazyn);
- Reprezentowanie firmy na eventach, konferencjach i spotkaniach z Partnerami.
Nasze oczekiwania :
- Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w szczególności w zakresie kontaktów, spotkań i negocjacji z dużymi firmami, poparte wymiernymi sukcesami;
- Silna motywacja i nastawienie na realizację postawionych celów;
- Kreatywność, inicjatywa, wysoki poziom zaangażowania i samodzielność w działaniu;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Swoboda w komunikacji w języku angielskim, również w kontekście biznesowym;
- Znajomość pakietu Ms Office.