Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.
Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Twój zakres obowiązków:
tworzenie i realizacja kompleksowej strategii PR, ze szczególnym naciskiem na PR korporacyjny i z mniejszym udziałem w scope PR produktowego,
pełnienie funkcji rzecznika prasowego oraz całościowe zarządzanie obszarem media relations, również w przypadku komunikacji kryzysowej,
budowanie i utrzymywanie relacji z mediami, dziennikarzami i liderami opinii (zarówno z obszarów biznes, retail, tech czy finanse, jak również książka czy lifestyle), przy wsparciu agencji,
codzienna koordynacja pracy agencji (planowanie, egzekucja, ewaluacja) - zespoły dedykowane PR korporacyjnemu i produktowemu,
współpraca bezpośrednio z zarządem Grupy w zakresie wystąpień, wypowiedzi do mediów oraz komunikacji strategicznej i kryzysowej,
tworzenie materiałów prasowych, komentarzy, briefów, Q&A, prezentacji oraz treści na profil Linkedin Empik Group,
monitoring mediów i raportowanie efektów działań PR.
To oferujemy:
możliwość kreowania wizerunku jednej z najbardziej ikonicznych i rozpoznawalnych polskich marek,
współtworzenie takich wydarzeń jak Bestsellery Empiku – coroczna gala rozdania najważniejszych nagród kulturalnych w Polsce,
pracę w dynamicznym środowisku, w bliskiej współpracy z doświadczonymi zespołami po stronie agencji,
model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122,
elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00,
dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny),
program rekomendacji pracowników.
Nasze oczekiwania:
minimum 5 lat doświadczenia w obszarze PR i media relations (po stronie agencji lub klienta). Praca w sektorach retail/e-commerce będzie dodatkowym atutem.
umiejętność samodzielnego prowadzenia równoległych projektów - strategicznych i operacyjnych,
sprawne poruszanie się w środowisku mediów i dziennikarzy w ww. obszarach,
doświadczenie w pracy z zarządem, dogłębne zrozumienie dynamiki komunikacji korporacyjnej,
zaangażowanie, proaktywność i samodzielność w działaniu,
doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego oraz lekkie pióro - umiejętność budowania prostych, zrozumiałych przekazów.