Pricing Analyst

BI & Data

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Tryb pracy: hybrydowy (4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office).


Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.


W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.


Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 77-letniej bogatej historii.


Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Zespół Pricing Management kształtuje i wdraża strategie i polityki cenowe Empik, zarówno w obszarze online jak i offline, kształtuje procesy zarządzania cenami oraz zapewnienia odpowiednie zestawy narzędzi do ustalania i wdrażania cen wspierając zespoły handlowe Empik w realizacji celów sprzedażowych i marżowych.


W tej roli będziesz odpowiedzialny m.in. za:

  1. Tworzenie i optymalizację strategii pricingowych online dla określonych grup produktowych;
  2. Realizację pricingowych testów A/B, które pomogą optymalizować przychody i marże;
  3. Wsparcie wdrożenia omnikanałowej strategii cenowej i koordynację polityk cenowych wybranych produktów pomiędzy kanałami;
  4. Monitorowanie i raportowanie cen konkurencji i kluczowych metryk cenowych;
  5. Przygotowywanie raportów i analiz pricingowych i biznesowych wspierających ocenę optymalności różnych strategii cenowych i efektów prowadzonych działań i testów.


Nasze oczekiwania:

  1. Ukończone studia wyższe (preferowane w kierunki biznesowe i metody ilościowe);
  2. Doświadczenie w dziedzinie zarządzania cenami lub sprzedaży w branżach konsumenckich oraz w zakresie analizy danych;
  3. Dobre rozumienie różnych aspektów prowadzenia biznesu;
  4. Umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i syntezy danych;
  5. Wysoka dbałość o szczegóły;
  6. Bardzo dobra znajomość programu MS Excel;
  7. Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  8. Dobre umiejętności komunikacyjne;
  9. Elastyczność i zdolność do wykonywania zróżnicowanych zadań;
  10. Umiejętność pracy w zespole;
  11. Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Power BI jest dodatkowym atutem.

Wymagane umiejętności

Analiza Danych
pricing
Zarządzanie cenami
Microsoft Office Excel

Mile widziane

Microsoft Power BI
Oferta dodana: 28.07.2025
Lokalizacja biura