Pricing Analyst
Nowa
BI & Data

Pricing Analyst

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

Analiza Danych

pricing

Zarządzanie cenami

Microsoft Office Excel

Mile widziane

Microsoft Power BI

Opis stanowiska

Tryb pracy: hybrydowy (4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office).


Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.


W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.


Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 77-letniej bogatej historii.


Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Zespół Pricing Management kształtuje i wdraża strategie i polityki cenowe Empik, zarówno w obszarze online jak i offline, kształtuje procesy zarządzania cenami oraz zapewnienia odpowiednie zestawy narzędzi do ustalania i wdrażania cen wspierając zespoły handlowe Empik w realizacji celów sprzedażowych i marżowych.


W tej roli będziesz odpowiedzialny m.in. za:

  1. Tworzenie i optymalizację strategii pricingowych online dla określonych grup produktowych;
  2. Realizację pricingowych testów A/B, które pomogą optymalizować przychody i marże;
  3. Wsparcie wdrożenia omnikanałowej strategii cenowej i koordynację polityk cenowych wybranych produktów pomiędzy kanałami;
  4. Monitorowanie i raportowanie cen konkurencji i kluczowych metryk cenowych;
  5. Przygotowywanie raportów i analiz pricingowych i biznesowych wspierających ocenę optymalności różnych strategii cenowych i efektów prowadzonych działań i testów.


Nasze oczekiwania:

  1. Ukończone studia wyższe (preferowane w kierunki biznesowe i metody ilościowe);
  2. Doświadczenie w dziedzinie zarządzania cenami lub sprzedaży w branżach konsumenckich oraz w zakresie analizy danych;
  3. Dobre rozumienie różnych aspektów prowadzenia biznesu;
  4. Umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i syntezy danych;
  5. Wysoka dbałość o szczegóły;
  6. Bardzo dobra znajomość programu MS Excel;
  7. Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  8. Dobre umiejętności komunikacyjne;
  9. Elastyczność i zdolność do wykonywania zróżnicowanych zadań;
  10. Umiejętność pracy w zespole;
  11. Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Power BI jest dodatkowym atutem.